...Rögle BK för att ni inte slarvade bort de tre poängen i Bonnläpphallen i kväll. Hedersomnämnande till Roger Hansson som visade att gammal är äldst när det som mest behövdes. ...för att man slapp 3,5 timmar bakom ratten tuggandes fragda. Man blir en mycket bättre och mer harmonisk bilförare med tre friska poäng i trunken. ...för att det fanimej alltid regnar när man börjar närma sig Ljungby. Som om det inte är tillräckligt mörkt och eländigt i de trakterna ändå. ...till hemmapubliken, som genom sitt uppträdande i slutet på matchen YTTERLIGARE EN GÅNG får mig att känna mig stolt över Ängelholmspubliken, när den är som värst.
...för att man slapp 3,5 timmar bakom ratten tuggandes fragda. Man blir en mycket bättre och mer harmonisk bilförare med tre friska poäng i trunken.
...för att det fanimej alltid regnar när man börjar närma sig Ljungby. Som om det inte är tillräckligt mörkt och eländigt i de trakterna ändå.
...till hemmapubliken, som genom sitt uppträdande i slutet på matchen YTTERLIGARE EN GÅNG får mig att känna mig stolt över Ängelholmspubliken, när den är som värst.