Belix: jag skall se vad vi kan göra, vi har ju kontakt med radio Stella och andra media. Jag skall be Roger H undersöka möjligheterna. Kanske kan vi få Skånetrafiken att sätta afficher i bussarna. lej
aiastellan: du verkar riktigt på hugget idag......härligt......Gött att du ringer honom, han ställer säkerligen upp och slänger in ett gott ord för oss.
Ja menar de sen omdet behövs hjälp med att sätta upp flyg blad o så kontakta mej , ja o vi har ju även skolor i ängelholm ännu ett bra sätt att locka med folk
Tror säkert att en artikel i NST/HD skulle locka bra med folk! Tror säkert att man skulle kunna prata med dem på Radio Stella också. Där är en kille där som brukar prata om Rögle en del ju. Han skulle säkerligen kunna göra lite reklam för resan!
Norra_Sittplats: Daniel R på NST ska jag prata med. Och det med affischer på stan har jag tänkt ta tag i. Halmstad tar man inte på allvar ! klapp ! klapp ! klapp ! Imponerande utav Nybro.
Belix: asså flygblad på stan e ju nästan ett måste det kostar ju knappt någonting ? sen reklam på kärnans forum likså radio e kanske lite överdrivet men tidningen skulle väll kunna ställa upp gratis typ en intervju eller liknande mer som en artikel
Norra_Sittplats: En kostnadsfråga och tid. Reklamen i hallen blir det ju men att gå ut i radio och tidningar då får vi höja priset på resan. Den bästa reklamen är trots allt att det snackas om det.
Belix: Kan RBK slå Arboga borta kan dom mycket väl slå Växjö borta. Jag tänker lite på spelet kommer att bli bättre och bättre. Så det kan nog bli en kanonfredag den 30:e.
Belix: hur är det med reklamen och så , man borde ta såna flygblad och klistra över hela staden, man borde reklamera i radio , o naturligtvis NST samt på rögles matcher från speaker båset , sen har vi kärnans forum och så