« Föregående · 1486057 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: 11/12
Ambroo: He he...well här inne är det rätt dött...förrutom mina små dödsryck + att ante08 rycker till emellanåt.
Nä dom andra är nog mer spridda ut över northpower.nu...Hockeykultur...Svenskafans å TCIM.
Varför jag är här emellanåt ligger kvar sen en TIK:are som jag träffade i Thailand under kvalserien då vi tog steget upp snackade en hel del om Hockeysnack...
Nä dom andra är nog mer spridda ut över northpower.nu...Hockeykultur...Svenskafans å TCIM.
Varför jag är här emellanåt ligger kvar sen en TIK:are som jag träffade i Thailand under kvalserien då vi tog steget upp snackade en hel del om Hockeysnack...
Sv: Silly season
Olle: Kuben är så gott som alltid åt helvete...även mot oss. Å kul att ni har bra dagar på jobbet också...ni lär behöva det...
Sv: Silly season
Knegare: Hur mycket hade ni stoppat i fickan på kuben för att få med er poäng i den här matchen? Ännu en dag på jobbet för Timrå, tyvärr blev det lite OB-tillägg också.
Sv: Silly season
Olle: Välkommen tillbaks lilla-olle! Well...skillnaden var väl att om man ska titta på hur ersättarna till första kedjan från ifjol såg ut så verkar det inte som om man behöver vara speciellt orolig.
Själv då...fick du/ni flashbacks från ifjol då det gäller erat lag?
Själv då...fick du/ni flashbacks från ifjol då det gäller erat lag?
Sv: Silly season
Knegare: Fick du några flashbacks från fjolårets finalserie? Bara en dag på jobbet kanske?
+ 1
Sv: Silly season
Ja sämre premiärmatch kan man ju vara med om...som antagonister fått,kanske? ;)
Redigerad kommentar
Sv: Silly season
ante08: Nu fattar jag varför du drar till Brynäsboken, här händer ju inte ett smack. Du är smygbrynäsare va ante? Kram på dig.
« Föregående · 1486057 · Nästa »