« Föregående · 837560 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Lilla Björn i Mora
Stigsson:
Nej, det är andra säsongen.
SAIK och Malmö spelar i Allsvenskan, och kan med lite flyt degradera Leksand och Tälje. Vem vet..?
Nej, det är andra säsongen.
SAIK och Malmö spelar i Allsvenskan, och kan med lite flyt degradera Leksand och Tälje. Vem vet..?
Sv: Lilla Björn i Mora
Metal Guru: aha så du anser att vi inte är uppe...nä det är så en moring snackar...ja bra o veta när ni kanske åker ner =) hehe
Sv: Lilla Björn i Mora
maztro:
Nej! Men det har ju tydligen Brendl fått!
Kanske färdigproducerat där för i år, och då vill det till att "pitten" eran håller tätt, för många mål framåt lär det inte bli!
Men lycka till! Vi ska göra allt som står i vår makt för att skicka ner indianerna..
Nej! Men det har ju tydligen Brendl fått!
Kanske färdigproducerat där för i år, och då vill det till att "pitten" eran håller tätt, för många mål framåt lär det inte bli!
Men lycka till! Vi ska göra allt som står i vår makt för att skicka ner indianerna..
Sv: Lilla Björn i Mora
SAIK: Nej men det var länge sen SAIK gick upp eller! Tänk på att ni är nykomlingar!!
Sv: Lilla Björn i Mora
Dino: OJOJ kaxigt värre Dino...det var inte längesen ni gick upp i ES...men det har ni väl glömt bort förstår jag!!det brukar ju bli så...
Sv: Lilla Björn i Mora
4EVER: Ingen har sagt nåt om att vi ska nånstans...... Ikväll går vi om er och sen kommer nerverna...... Men ni är ju förstås vana att spela kvalserien.... Men ni brukar ju ha för vana att bli trea oxå.... :)
Sv: Lilla Björn i Mora
4EVER: Tillbaka på Lilla Björn? Jag såg inga SAIK:are där när jag åt där sist......
Sv: Lilla Björn i Mora
uhahl:
Grattis själv! Lite målfattigt men...
Skönt att ni dängde dit tabletterna!
Grattis själv! Lite målfattigt men...
Skönt att ni dängde dit tabletterna!
Sv: Lilla Björn i Mora
uhahl: Som man brukar säga...att det är inte över förrän en viss dam sjungit färdigt men än en gång ser det hyffsat bra ut i tabellen...själv så vettif*n vem man hellst skulle vilja se i kvalserien mellan Mora,skansen å Cloetta...huvudsaken att det INTE blir nåt Västerbottens lag i kvalserien...
Sv: Lilla Björn i Mora
Tången:
Vi är åtminstone tillbaka! Tillbaka till ES!
Ska ni tillbaka så vet vi ju alla var det är! =)
Vi är åtminstone tillbaka! Tillbaka till ES!
Ska ni tillbaka så vet vi ju alla var det är! =)
Lilla Björn i Mora
Tack för besöket och välkommna tillbaka nästa säsong.
Ni var mycket mycket trevliga.
Nu hjälps vi åt att skjuta ner Djurgården i kvalserien.
Mvh. Restaurang Lilla Björn
Ni var mycket mycket trevliga.
Nu hjälps vi åt att skjuta ner Djurgården i kvalserien.
Mvh. Restaurang Lilla Björn
Sv: Slutspel?
Metal Guru:
Förstår att du försöker göra dig lustig, men faktum är ju att ditt resonemang är riktigt! Vinner man alla matcher så....
Det jag menar är att Brendl verkar ha julafton just mot oss, speciellt i PP, och släpper inte vi till en massa onödiga PP så ska vi vinna mot er!
Ni utnyttjade de lägen ni fick och det är bara att gratulera!
om inte om fanns så vore det väl j..ligt trist att spekulera, eller hur!?
Förstår att du försöker göra dig lustig, men faktum är ju att ditt resonemang är riktigt! Vinner man alla matcher så....
Det jag menar är att Brendl verkar ha julafton just mot oss, speciellt i PP, och släpper inte vi till en massa onödiga PP så ska vi vinna mot er!
Ni utnyttjade de lägen ni fick och det är bara att gratulera!
om inte om fanns så vore det väl j..ligt trist att spekulera, eller hur!?
Sv: Slutspel?
Tubest: Ja hoppas kan du ju göra...liksom att vi oxå hoppas på seger. Hur är det för er...har ni full trupp dvs noll skador? Vad jag vet så är det fullt manskap från norr som kliver in hos er imorrn...sist vi spelade hos er hade vi nåra på skaderapporten...å förhoppningsvis så är det just dessa spelare vi behöver för att daska dit er imorrn...va bara inte allt för säker på seger...det kommer att svida så in i h-vete ifall det går åt vårt håll då...
Sv: Slutspel?
Tubest: Eeh!? Sorry...men som jag ser det så är det nästan ett måste för oss att ta 3 pinnar av er...eller då i värsta fall fixa ett kryss...sen får ni göra vad ni vill med 08:orna...dom har ju faktiskt en match mer i serien för tillfället.
Ser oxå hellst att skåne å ståckholm lirar kvalserie...å väl där försvinner från denna serie till nästa säsong...håller icke med vad måånga experter säger att om ståckholm inte har nåt elitserielag så är det en katastrof för Svensk hockey...äh...bort bort bort med dom!
Ser oxå hellst att skåne å ståckholm lirar kvalserie...å väl där försvinner från denna serie till nästa säsong...håller icke med vad måånga experter säger att om ståckholm inte har nåt elitserielag så är det en katastrof för Svensk hockey...äh...bort bort bort med dom!
« Föregående · 837560 · Nästa »
Ja, visst är jag kul?