jag är benägen att hålla med faktiskt. Det kändes som vi förlorade i flit faktiskt. Kanske var det någon slags taktik? Men kul att Qatar fick smaka sarg och axelkåpa om vartannat över 60 minuter. Hoppas att de hade med snuttefiltarna ned till hockeynorrlands huvudstad, länge sedan jag såg ett lag ligga ned och snyfta så mycket för att sedan spela obehindrat nästa byte.
{7804}: Är inte ens upprörd när vi så tydligt underpresterar för att inte säga förlorar medvetet. Jag menar Pärs och Pudas agerande vid frilägena då de börjar fippla med pucken avslöjar allt. Till allt dåligt vill jag lägga till vi ser segare ut än sirap i benen. Tycker faktiskt det ser ut som det brukar när ett lag vill ha bort ledarna och ger bort matcher. Hoppas Qatar sväljer betet och tror de är bra och får en riktig baksmälla efter vinsten över deras idoler. Hoppas AIK samlat all skit i en säck nu och gör en nystart efter nyår.
Vi har problem mot de talanglösa bottenlagen som ställer upp i bisvärm framför egen kasse och sen dunkar sarg ut. Karlskrona, Rögle, Qatar. Vi kommer liksom inte in på kassen även om vi är överlägsna spelmässigt. Mitt tips är att guld-Jimmie kommer att ändra på detta när han går in i laget.
Kul också att se Qatar unge inköpta junior Nils. Systerson till ingen mindre än tailiban-Janne. Om Nils får spela som ordinare, och så håller han sig skadefri till 40 års ålder... ja då kan han nog slå morbrors omöjliga rekord: flest matcher någonsin utan att vinna någonting!
Ja dynastiernas dynastiförening drar på sig 41 utvsinignsminuter, men är ändå överlägsna spelmässigt. 30-21 skott på mål. Qatar gör två mål på turliga flipperspel. Qatar ligger mest på isen och snyftar, oj vad ont de har efter varenda närkamp. Ett välcoachat lag, Bulan har fått in det i skallen på varenda inköpt: ligg kvar på isen och snyfta efter varenda närkamp. Domarna dömer för 6 man flera gånger och abuse när domarna blåser av för offside när Skellefteå har pucken i en 3-2. Jösses! Förutom bjudsituationerna och flipperspelen har köpelaget Qatar ingenting eftersom de saknar talang.
Qatar är det råttigaste laget jag någonsin har sett. Det man kan glädja sig över ikväll är att Qtarahjonen åker på rejält med jävla stryk, det är ispåsar och stygn överallt ikväll när de tar bussen från eget målområde hem till ingenmansland.
Qatarhjon... ni kommer inte att ta er till slutspel, och vi kommer att sluta topp 4. Inbördes står då 6 poäng till dynastiernas dynastiförening och 3 poäng till orcherna i Qatar.
Ka Qatarhjonen ligger på isen och snyftar. Ska de komma undan mem de käringaktiga spelet? Domarhjälp hela matchen, där yxar de de ned Adam bakifrån. Men Adam ligger inte kvar och bölar likt Qatar och då tar domarna inte utv!!!
Jo ser matchen och förstår att du är sur. Bert är ur balans och spelarna ur balans.
Angående närkamper har väl engsund delat ut fler tacklingar än hela skelleftå. Kolla med möller om han tycker det är kul att bli jagad av honom. Fan vad stryk han fick byte efter byte, såg ut som han inte tyckte hockey var speciellt kul just då.
Ja köpa talanger är ju inget nytt för er.
Man skäms lite som modoit när man ser hur vår produkt lindström skämmer ut sig idag. Eller är det ni som förstört honom?
Ligger vi under med mer än ett mål kan det bli något riktigt jävla överfall i slutminuterna. Annars vänder vi och vinner med uddamålet. Det är mina tips.
{7804}: Visst de får gärna mosa Qatar och då vill jag se mer av Alm,Kostka och Ellis. Är det någon match de ska kliva fram är det nu. Nä antingen gör vi en Rögle och blixtrar till i 3e eller så var det aldrig meningen det skulle likna något.
Har du sett matchen? Qatarhjonen får stryk mest hela tiden. Visst tar vi utvisningar, men de får stryk.
Kul att du är på besök från de lägre serierna. Det är en riktig batalj. Dynastiernas dynastiförening mot Qatar och domarna, och Qatar får stryk rent fysiskt i varje byte.
Jag har tyvärr inte sett någon match i år från de lägre serierna, så har inte sett ditt lag. Men jag lovar dig, är det någon som är genomgående bra och är utvecklingsbar, då kommer vi att värva honom. Då får du följa den spelaren nästa år på TVn i dynastiernas dynastiförenings färger. Du vet att det är sant.
37 minuter i båset men bara 1-2. Det får man vara nöjd med. Resultatet är viktigt. Men man får inte glömma bort att det också är viktigt att dela ut stryk till Qatarhjonen, och som de fått smaka. Kan inte vara annat än än nöjd förd de får så jävla mycket stryk i varenda jävla byte. Visst är det onödigt att kasta bort poäng mot ett bottenlag, men jag tycker att det är värt det faktiskt. Oerhört glädjande! Vi kommer ändå att sluta topp fyra, och lika bra att krossa hjonen.
{7804}: Spelmässigt en katastrof, värre än Röglematchen. Börjar i bussen,tama avslut,ramlar,felpass,onödiga utvisningar osv. Surt de går ut och gör en bottenmatch mot Qatar.
Klart att det är dåligt av domarna att döma för offside när det är vi som har pucken. Men ändå onödigt att skrika på domaren. Lite mer respekt och lite mer kyla tack.
Det är en boarding, för många skär. 2 minuter! Rätt att smälla på Qatarhjonen efter att de tror att de ostraffat kan smälla på våra stjärnor och mucka gräl med våra minsta spelare. Stå ert kasst och smaka lite sarg Qatarhjon
jag är benägen att hålla med faktiskt. Det kändes som vi förlorade i flit faktiskt. Kanske var det någon slags taktik? Men kul att Qatar fick smaka sarg och axelkåpa om vartannat över 60 minuter. Hoppas att de hade med snuttefiltarna ned till hockeynorrlands huvudstad, länge sedan jag såg ett lag ligga ned och snyfta så mycket för att sedan spela obehindrat nästa byte.