Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Dynastiernas dynastiförenings guldresa

« · 1962979 · » Till forumet


Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro: entlediga fågelskådaren, bort med minst
3,4 backar funkar inte med ett garnnystan som siste utpost, bort med bägge 2

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
GULDStaden:
Ännu mörkare om vi maxat och inte räckt till. Nu känns det som en skräckfilm när bilen inte startar och ett monster närmar sig.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Så är det. Nattsvart kväll, roligt att höra fjollträskarna sjunga "ni har sex fingrar, inte vi" på väg från matchen. På söndag utnyttjar vi fjollornas hybris, tar det till en till hemmamatch och kör 110%. Det är aldrig över förrän det är över.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Djurgårn sug beeep, Brodin sug beeep. Josefsson sug beeeeep, Arto sug beeeeep.

Börje och resten av Qatarhjonen, för in en stor beeeep i beeep och håll käften!

Ungefär så känner jag mig efter att ha pendlat av läget.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Ser mörkt ut och de måste komma ut som ett nytt lag på söndag.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
En till hittepå utvisning, och denna gång gör de mål. Bara att gratulera domaren.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Jaaaaa! MÖLLER VEM ANNARS!

Sug beeeep Djurgårn!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Man kan säga många olika saker om Börje. Men benämningen Svinsvinsvin är helt i min smak! :-)

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Zappaholic:

värdegrundsslutspelet. Där anulleras Kovacs bidrag i varje match eftersom han borde sitta inspärrad i finkan.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: 2-2? Har jag missat nåt?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Ja, i värdegrundsslutspelet går Växköp Fakers och kvitterar till 2-2 i matcher då. Det blir ett rafflande köpelagsderby av detta, sanna mina ord.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Kommer inte ödsla min tid på någon Bulanmatch men resultatet blir intressant.
FBK som mediaflocken satt igång och tokhyllade också viktigt.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
DansbandsWolf:

Jag tror du väljer den där svarta enormt grova jätteattatrappen och kör med den, men jag vet såklart inte. Jag vill int veta.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Mycket står på spel ikväll. Ska Växköp gå upp till 2-2 i värdegrundsslutspelet, eller ska Qatar rycka till 3-1 i köpelagsderbyt? Vem har köpt bäst? Vem är mest hjärndöd? Vilken thriller.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
DansbandsWolf:

Ta ett trubbigt, grovt, föremål... och för in det i beeeeep!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
DansbandsWolf:
Lägger du inte ner blir du avstängd.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Jag tycker vi är överlägsna men lyckas åndå på något skumt sätt förlora.

Arto kan ju joina Börje och HS-hjonen, Qatarklacken och Shiminin och köra med den där flugen...

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Bara mata på och nöta ner de. Vi har några som kan mer och fortsätter vi som ikväll bör det gå vägen.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ok Alvarez åker ut. Herregud! 23-8 i skott, slashing, fasthållning, hugga ner oss, sen åker Alvarez för en liten knuff.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Fjollträskarna skriker när någon ramlar. Ser du, dom knuffas! Fjollträskare

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Axelsson den överviktige trollkarlen kvitterar orättvist. Han hugger ner Djuse utanför spelet och blir sen helt fri.

Möller tokhakad i friläge - wash out!

Väldigt bra spel av dynastiernas hittills, överlägsna spelmässigt

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Vombat:

Nära, frugan får ruska den! :-)

Magiskt pass av Olimb, sen smärtare i krysset av Albin.

Dynastiernas!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Vad har du för favoritboxar?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Näe nu går jag och köper en dunk. Sen blire å ladda upp.

KOM IGEN DYNASTIERNAS!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro: Det svåra när du stryker det du tycker är olämpligheter och låter Yodas svar stå kvar är att det blir lite svårt att följa dialogen när man går in och läser.

Varför inte stryka hela konversationen?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

jag tycker det är helt rätt att du inte stänger av, utan bara raderar skiten. Du stjäl hjonens tid, de skriver och har sig men såklart försvinner skiten som inte håller dynastiklass. Försök stjäla så mycket tid du kan Barbro! De verkar bli grymt sura över att den moderna kraftpoesin får stå kvar däremot. Keep up the good work Barbro.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja... Qatarklacken kallas för slödder och idioter i media. Det stämmer att de är slödder och idioter, de lestadianska gnetfinnarna har ingen klass.

Samtidigt stämmer det att Shiminin är en filmare och en chicken. En dvärgväxt hjärndöd typ som flyr bakom linjedomarn när det hettar till.

Så mitt svar är att båda är skyldiga. Finns bara en sak att göra, Qatarklacken + Shiminin får rada upp sig tillsammans med Börje, Daddeh, Vombat, dansbandshjon och resten. Kör sen en flugen på var och en i en maratonsession.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
Det här med avstängningar är inte min melodi därför nöjer jag mig med att stryka olämpligheter.
I Luleå är det ett annat klimat. länk

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Daddeh:

Växköp är kanske inte lika bra i år jämfört med ifjol då de lekte med de andra 13 lagen? Men gå och grupptöj nu. Om du tänker, den är fan slapp och vältöjd, vänta tills Börje plockar fram den lulesamiska magnunattrappen. Flugen... nånting på lulesamiska

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Daddeh:

Du är lite sen på bollen, men du får säkert vara med på grupptöjarövningarna om du skyndar dig till Börjes.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Daddeh:

Nog får du sitta där i fyllan och kalla er själva för köpelag, det stämmer ju. Det är hemskt att ni fortsätter att spela Kovacs efter hans grova brott.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Farbror Barbro:

Härligt Babro, han som tur var inte läsa skiten men bra att du stjäl tid från hjonen!

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund:
hehe riktigt roligt radera lulefansens långa hatinlägg de lägger ner tid och energi på.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
DansbandsWolf:

”när truppen köptes in” är ju lite svårtolkat näre är ett köpelagsderby som utspelas. Det kryllar inte direkt av ishockeyspelare på isen från Qatarland kommun samt för Växköp kommun. Eller vad tycker du?

Stor skillnad jämfört med dynastierns mot Djurgårn.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Zoom : Nå nu var det inte till Växjös fans klacken skrek utan till Minimin och det får han tåla.
Förstår att han fd Pitebon Öman är upprörd och ur balans för hans Växjö är illa ute och det har de inte varit på bra många år och det har de nog inte kalkylerat med när truppen köptes in....röda siffror på gång!

Även Hallam tyckte Öman överreagerade, heder åt honom.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Qatar fuskar och filmar och går upp till 2-1 i värdegrundsslutspelet.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: näringslivsprofil Anders Öman – tidigare vd i hockeyklubben – till grov attack mot Luleås supportrar.

Han kallar motståndarfansen bland annat för ”slödder” och ”idioter”.


Det Luleås klack skriker är fan i mig en skam för idrotten. Så fruktansvärt låg nivå och det visar på ett lag med stöd av fullständiga idioter. Vet att jag nu kommer bli påhoppad av Luleåfans, men det är det värt. Slödder och dåliga vinnare behöver inte hyllas. Idioter”, skriver Öman.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Vombat:

Först:

"Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande
Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa behandlingen när denne söker sådan
Utnyttjar andra för att uppnå sina mål
Saknar eller har bristande empati
Beter sig högfärdigt eller arrogant"

Sen:

"Jämfört med dig Yodabarbro så är det en viktig skillnad i det du o jag skriver:
Jag talar sanning
Du hittar på
Fundera på den några år...."

hihihihi ja jösses alltså!

Det här är ett hockeyforum! Vi skriver skit om ishockey! Vem tror du att du är? Du är en gäst på dynastiernas forum!

Ge dig av och kör dina grupptöjarövningar

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Vombat:

det var bra nivå här på dynastiernas sida tills du kom hit och förstörde. Jag tror att dina inlägg kommer att tas bort för de är provokativa, personangrepp, ej hockeyrelaterade, ej relaterade till dynastiernas. Det är vad jag tror.

Men nog får ni köra era leastadianska lulesamiska gruppaktiviteter och hålla på, blanda inte in barn bara.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja många uppe i Qatarland som inspirerats av Narscissius, men verkligheten brukar som sagt komma ikapp. På sommarn är narcissius-Qatar bra på hockey, och ibland i grundserien.

Men när man är inne på de här grekiska historierna. Jag tänker nog mest på Oidipus. Äkta leastadianskt lulesamiskt beteende.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{HakKorz}:

-Ååååh Börje!
-Aaahh Vombat!
- Hårdare Börje!!
- Mmmm hårda tag Vombat!

Sitt ni där och grupp-töj! Inte fan finns det någon bra hockeyspelare från Qatar kommun för det och det kommer aldrig att finnas någon heller.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Nu har jag äntligen hämtat mig från chockförlusten igår. Ingen hade väl räknat med att vi skulle vinna med 4-0? Djurgårn är ett bra lag, bara att tömma glömma ladda om. Finns ändå positiva grejer att ta med oss från matchen igår, spelet i egen zon och målvaktsspelet tillhör dock inte dessa.

Sen är det ju narcissisten Börjes lag som deltar i köpelagsderbyt, Qatar mot Växköp. Börje är ju inte bara narcissist utan har flera olika diagnoser, underhuggarna verkar också vara i farozonen.

Inte lätt att vara Qatarsk, för verkligheten kommer alltid ikapp. Inte gillar man hur de leastadianska lulesamerna behandlar sina barn, sen svinjeefla regelattacker och så vidare. De köper in och låtsas de kan hockey. Nä usch!

Ja, det står 1-1 i värdegrundsslutspelet. Ska Växköp ta ledningen i värdegrundsslutspelet? Jag tror det.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Vombat:

Börje? Dansbadshjon?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
DansbandsWolf: Tror det är denna Jensen som är på väg till Düsseldorf enligt artikeln.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Hej. Jag hittade en beskrivning av någon vi känner. Vad tror ni dessa kriterier utgör grund för?.

Har överdrivna känslor av att vara viktig och betydande

Fantiserar ofta om till exempel rikedom, framgång, makt eller kärlek

Anser att den bara ska umgås med eller associera sig med viktiga personer eftersom den själv är så viktig

Har ett överdrivet behov av beundran

Har orealistiska uppfattningar om sina egna rättigheter – exempelvis förväntar sig personen ofta den bästa behandlingen när denne söker sådan

Utnyttjar andra för att uppnå sina mål

Saknar eller har bristande empati

Tror att andra är avundsjuka på denne, men kan också själv vara avundsjuk på andra

Beter sig högfärdigt eller arrogant

Nå? Förslag på vad/vem detta är?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
DansbandsWolf:

har du lånat en fet jävla beeeeeep av sven, varsamt smörjt in den med beeeeeep, och sen forcerat in den i beeeeep, manövrar som fan gjort Huokko avundsjuk?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Hej Sten, har du varit och lekt krig på Viskans skans idag?

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Ja, jag har ju tidigare rapporterat om att Börje har en fet samling beeeeeep hemma i sin byrolåda. Spännande färger, varierande längd och tjocklek, vissa rena retroleksaker för inte fan vill väl någon beeeeep beeeeep med en beeeeeep år 2019? Men den där DansbandsWolf, han gillar ju att lyssna på Rolandz och töja beeeep.

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Yoda Marklund: Eran Jensen verkar klar för Düsseldorf till nästa säsong, kanske lika bra det....

Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Johannes Hedberg:

Jag tycker inte det är pinsamt att förlora mot ett duktigt Djurgården i en match där vi för spelet. Det som skiljer är väl framför allt att Reideborn spelar bra och våra keepers underpresterar bägge två.

Pinsamt vore att inte ens få vara med i socialslutspelet, och köpa in marodörer som Mannberg för att ingen annan ville komma.

« · 1962979 · »