Ni är nu hela Norrlands lag och stolthet och jag kommer med mina rödvita timråögon heja på er och hoppas verkligen ni kan fortsätta skrälla mot storlagen.
Fet-Ecke: stort grattis til semin hoppas ni krigar med allt ni har och lite till nu så kan ni ju gå hela vägen inget är ju omöjligt håller på er i kriget mot söder, synd bara att dommarna inte håller måttet dom har ju sett till att lule och tik har gåt i sank så ni är vårat enda hopp nu :) bara en sak att göra full fart frammåt :D vis anorrlänskt stål nu ni har hela norrland i ryggen :D
shinzawai: Var en riktig skräll. Skall bli intressant och se hur frustrerade FBK kan bli om SAIK lyckas hålla ihop sitt kompakta försvar och Dahlberg fortsätter att storspela
ante08: och sen fattar jag inte varför alla håller på att skydda Renberg hela tiden. För att han var ju dålig idag då ska han ju ha kritik också. Som sagt Renberg skulle bli en hjälte när han kom men han blev en syndabock.
Knegare: ja Greken var också dåligt, Men faktum är ju att hela laget blev sämre när Renberg kom. För det var ju då Skelleftås ras började. Nä in med lite Junior och bänka Renberg tack.
ante08: Greken var ju för f*n än sämre...han slet ju inte ett förbannat skit..nä låt han fara till nån jäkla grek ö å trampa oliver för på detta viset så har han slutat att leverera
Om inte så är det ju isf oavgjort vad gäller pengasoldater... :-)