Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Sven Savage måste på något sätt vara SJUK I HUVUDET

« · 1980645 Till forumet


Sven Savage måste på något sätt vara SJUK I HUVUDET
Inlägg nr #1980604 av Sven.Savage ???????????????????? (på Luleås Forum)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har i alla fall Mr Sven en gång för alla visat att han DEFINITIVT har GRAVA problem.
Om det är attitydsproblem eller andra s.k issues lämnar jag åt andra att uttala sig om...

Hans inlägg med nr #1980604 från den 10/8 är bland det mest hårresande jag någonsin läst!!!!!
Det verkligen OSAR en ENORM MISSUNDSAMHET och AVUNDSJUKA över det inlägget.

Det är ju fullständigt jävla rabiat!

Visste man inte bättre skulle man ju faktiskt kunna tro att Sven underförstått anser att våra 2 CHL-titlar smäller högre ????? än 'apans' 2 SM-Guld +5 ytterligare SM-finaler...

Jag hoppas att Sven "förstår" i sin uppenbarligen Totalt Inskränkta Hjärna att så INTE är fallet !!!

Jag tycker du kan slänga dig i väggen Sven och omedelbart säga upp dig som Moderator på vårat forum.
Ditt förtroendekapital är totalt bortblåst by now,
Det tror jag faktiskt att ALLA någorlunda normala Luleåfans vid det här laget är totalt införstådda med!

Snart är DU och dina andra alias (för jag utgår ifrån att det är fler än bara Sven Savage) DE ENDA som skriver på Luleås forum, vilket är synnerligen beklagligt.

Du har totalt snackat sönder och förstört intresset för Luleås forum här på sajten med ditt oavbrutet återkommande BULLSHIT om 'apan'

Man orkar ju för fan inte läsa skiten längre!!

Snälla Sven, byt lagtillhörighet. Troja Ljungby eller Nybro Vikings kanske vore nåt för dig...

Sluta att BESUDLA Luleå Hockeys renomme med ditt Evinnerliga skitsnack om 'apan'.
SNÄLLLLA!!!!!!!!!

« · 1980645