Skellefteå AIK

16006 inlägg · 301 ämnen

Vad gör David Rautio mellan stolparna??????????????

« · 1987661 Till forumet


Vad gör David Rautio mellan stolparna??????????????
jaha ja,så var det då åter dags för "stjärnvärvningen"... tillika föredettingen David Rautio att ta plats mellan stolparna...
Och vad händer.. Det som händer är att Luleå gör en plattmatch och förlorar mot ett mediokert Malmö med klara 4-1

Visst, Luleå som helhet gör en dålig insats, men det beror till stor del på att Laget INTE har förtroende för Rautio som den sista utposten bakåt, och då infinner sig en osäkerhet bland utespelarna som INTE skulle ha infunnit sig om Lassi hade stått.

Jag kan inte fatta varför Bulan överhuvudtaget behöver experimentera med Rautio i målet.
Nu såg vi på ett smärtsamt sätt vad som sannolikt kan inträffa när Rautio står.

Är Lassi inte Sjuk eller skadad, då ska förbanne mig Rautio INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stå i vårat mål!!!!!!

Är Lassi kurant vill jag Överhuvudtaget INTE se Rautio mellan stolparna.

Jag har sagt det några gånger nu under hösten, och nu står det enligt mig utom allt tvivel att han inte platsar i målet, inte ens som andrekeeper.

Leta en ny andremålvakt säger jag bara till de ansvariga inom Luleå Hockeys ledning,. och det illa kvickt!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är Lassi i speldugligt skick,vill jag se honom i målet ÅTMINSTONE de närmaste 10 matcherna!!!!!!!
För det finns som jag ser det INGET riktigt blåberslag i serien.

« · 1987661