Fin att ni tvålade dit masarn, nu tar ni Rögle me av bara farten :)
Jamen lysande
« Föregående · 503496 Till forumet
Sv: Jamen lysande
phillsky: ja det var en härlig känsla att få gå ut ur hallen med vinst...hoppas nu att skellefte tar rögle...men vi behövde verkligen dom här 3 poängen.
« Föregående · 503496