Sportspel

569 inlägg · 61 ämnen

Xbox 360

1188398 · » Till forumet


Sv: Xbox 360
Gusten:

Jag kan passa på att informera Gusten och andra om att man i NHL10 kan köra ES-säsonger, ifall man skulle vilja det. Ny feature för i år.
Kommentera

Sv: Xbox 360
87bth01: Hmm jag är sugen som fan, jag var faktiskt in och skulle köpa ett ex men då var dom tillfälligt slut. Men efter Sjöbbas och andras info angående avsaknad av ES-säsong vette katten...
Kommentera

Sv: Xbox 360
87bth01:

...det är alltså xbox360-versionen jag talar om.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gusten:

Det har blivit bra mycket "grisigare" än NHL08, med det menar jag att det är svårare att byga upp nåt konstruktivt spel. Lättare att bryta passningar och spela destruktivt. Den nya tacklingsmotorn har gjort det mycket svårare att få in riktiga "bone-crunching hits". Det stora nya är väl det hära Be a Pro-mode, som verkar väldans populärt om man lirar online.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gusten: Jo, det stämmer. Man kör några matcher sedan lottas slutspelet. Spelet i sig är betydligt bättre än dom tidigare jag har spelat. Det har dock bara varit till PC dom jag har provat på. Tyvärr så har själva skivan ballat ur så jag har inte spelat så mycket.
Kommentera

Sv: Xbox 360
73Sjöbba: Låt höra lite om spelet nudå. Har hört ryktas om att man INTE kan spela säsong i ES, känns ganska värdelöst om man bara kan köra enstaka matcher.
Kommentera

Sv: Xbox 360
73Sjöbba: hehe jaså, kan spelet möjligtvis komma från en riktig affär tro ;D

Själv längtar jag tills det släpps på PC, men det skulle visst ta till den 25 október
Kommentera

Sv: Xbox 360
Projta: Jo, jag har iaf det :)
Kommentera

Sv: Xbox 360
Projta:

Demot.
Kommentera

Sv: Xbox 360
73Sjöbba: öhh ? NHL 09 har väl ändå inte släppts än på någon konsol ??
Kommentera

Sv: Xbox 360
87bth01: Sitter just och spelar NHL09, nytt för i år så är det årets trupp som är med i ES och inte som tidigare fjolårets spelartrupp.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Lövva:

Okej, nu är jag igång med xbox live!

Fanns det nåt lösenord till Elitserieligan? Jag vill gärna vara med så du kan ju bubbla mig lösenordet om jag får va med =)
Kommentera

Sv: Xbox 360
87bth01: Någon som har spelat Bejjing 2008 på 360? Grymt kul
Kommentera

Sv: Xbox 360
Petr Tenkrat:

Jag har inte fått igång det där med Live ännu, ska ta tag i det när jag kommer ner till Stockholm om 2 veckor. Nöter single-player så länge =)
Kommentera

Sv: Xbox 360
Lövva: Instämmer!
Kommentera

Sv: Xbox 360
87bth01: Det går alldeles utmärkt!
Kommentera

Sv: Xbox 360
Portello:
Jag skaffar xbox i början av juni! Är det för sent eller finns det fortfarande plats då?
Kommentera

Sv: Xbox 360
Någon här som har X-box live och NHL 2008?

Lövva har skapat en liga med som heter elitserien. Än så länge är det bara jag och han som är med. Skulle vara kul om det blev fler som går med där.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gusten: Kan tyvärr inte hjälpa dig då jag inte har någon koll på 2k7.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Deas: Nej jag tycker att det är skandal, lägger man ner så pass mycket pengar så ska man då MINST få samma utbud som till dom andra plattformarna. Skiter nog i att köpa nu, vet du/nån om Elitserien kommer att ingå i NHL 2K7?
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gusten: Skit i elitserien. 360 versionen är mkt bättre än till de andra plattformarna. You're one of the lucky ones ;)
Kommentera

Sv: Xbox 360
Portello: Fan va surt, det verkar bara vara till 360 som INTE det ingår Elitserien på NHL 2007. Det här verkar bli det sämsta köp jag gjort!
Kommentera

Sv: Xbox 360
Längtar till NHL 2007 kommer ut. Först var ju realese-datumet nu i början av september, men tyvärr flyttades det fram till den 21 september.

Den dagen är du fullbokad.Blir att hänga på dörren vid EB Games klockan 10 för att inhandla spelet.Sedan blir sdet att gå hem och lira det till man ska upp till Luleå för att se Luleå-Skellefteå.

Blir nog en rolig dag...
Kommentera

Sv: Xbox 360
Portello: har inte haft möjligheten att testa Top Spin 2 ännu, men 1an var ju otroligt bra så 2an lär väll knappast vara sämmre eller ?
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gusten: Har köpt Top Spin 2.Riktigt kul faktiskt.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gone: Har tankat hem lite demos, Call of Duty och andra first person shooterspel suger ju nått fruktansvärt med joypad. Är iofs lite "förstörd" av att ha spelat jävligt mycket CoD och Medal of Honor på PC ;)
Har ganska nyligen köpt NFS-most wanted, det var valuta för pengarna.
Ska följa ditt tips och tanka hem Burnout och Golf.
Ja NHL-07 blir en höjdare :) Vet du om det kommer att vara ES på den också?
Kommentera

Sv: Xbox 360
Gusten: Tanka hem demoversioner och testa, livetjänsten är kanon. Satsa på spel med roliga onlinemöjligheter, det gör att de håller så mycket längre. Snart kommer NHL 07 och som hockeyintresserad blir ju den svår att låta bli. Annars är Burnout Revenge, Call of Duty, Golfen och Fotbolls-VM några av mina favoriter.
Kommentera

Sv: Xbox 360
Någon som har 360? Har precis skaffat mig en och skulle vilja ha lite speltips, har redan "chansat" med FIFA-Road to World Cup. Det är så jävla dyra spel så lite förhandstips hade inte suttit i vägen ;)
Kommentera

Xbox 360
Tjena!
Är det nån här inne som ska skaffa nya 360?
har iaf provat det, grym grafik!
man är ju lite sugen nu! :D
ni då?
Kommentera

1188398 · »