1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4732 inlägg · 374 ämnen

Forum

« · 296170 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Tjuvkika
Dysso: Tycker ändå att det känns som att de flesta är här pga av hockeyn, dvs gamla HS:are.
Kommentera

Sv: Tjuvkika
slashpuppie:

Indelningen som fanns ett litet tag var efter kommun, och det var mer förvirrande än något annat, så det togs bort. Att sortera efter favoritlag bedömdes som något omständigt när det blir mycket sporter, tror jag.
Kommentera

Tjuvkika
Att alla användare var indelade efter lag tycker jag var bra. Var lättare att hitta då om man ville ha tag i någon speciell. Eller om man vill dela in det på annat sätt.

Såg att Marcus hade en indelning men den försvann lika snabbt. Funkar det inte eller?
Kommentera

Sv: Vänner
Dragan 2k: Thank u
Kommentera

Sv: filer
Dysso: nej de é ju klart va bara ngt förslag som dök upp i huvudet..jar inte heller haft någon nytta av en sån funktion här..men kanske andra..inte vet ja de va därför ja frågade..
Kommentera

Sv: Utkorg i brevlådan
westerlind: Knasiga flickor vill ju bara en sak vet du väl? Det ska väl inte vara så svårt att komma ihåg vad det är ;-)
Kommentera

Utkorg i brevlådan
Jag gillar att skicka brev, men tyvärr får jag ibland svar där inte mitt brev finns bifogat tillbaka. Hur ska jag då kunna svara? Jag skickar ju brev överallt och kan ju inte hålla reda på vad alla knasflickor vill mig. Det skulle underlätta betydligt om man kunde gå tillbaka och se vilka visdomar man bibringat världen.

Dessutom vill jag ibland skicka ungefär samma brev till flera personer, men ändra någon detalj - då skulle det vara perfekt att kunna kopiera och justera ett tidigare brev.
Kommentera

Sv: filer
difzi:

Vill du skicka filer så föreslår jag att ni gör det via ICQ/MSN/IRC/E-mail eller något annat lämpligt. SpS behöver nog inte mer belastning med en sån funktion. Ser förövrigt ingen större mening med att ha den på ett diskussionsforum heller...
Kommentera

filer
skulle de inte vara fint om man skulle kuna skicka filer mellan sina "vänner" ???
Kommentera

Sv: Vänner
Amb-41: Det är bara att ta bort vännen och göra en ny ansökan. Se bara till att inte den andra också gör om ansökningen. Då kommer det att bli två vänner igen...
Kommentera

Sv: Vänner
MrAce: Japp under vänner så har jag en kompis som står två ggr och det är samma person
Kommentera

Sv: Tjuvkika...
Bengt: Iofs men det var rätt behändigt förut när man såg vad man hade på tex, Min Status å så.. var bara lite mysko när man inte såg sig själv å så står det ex, Online 44 längst upp och på tjuvkikagrejen stog det inloggade 43..
Men som sagt, det var bara en undran varför..
Kommentera

Vänner online
Skulle önska att ramen med Vänner online i uppdateras lite oftare av sig själv (vad ligger tiden på nu?). När jag försöker uppdatera den "manuellt" behagar den nämligen för det mesta inte vara med och leka längre. När man fått en snabbis och klickat upp den ser det oftast ut som att man fått en till - men så är det bara indikationen på den man redan öppnat som ligger kvar. Eller, ja, så är det för mig i alla fall...
Kommentera

Vänner
Jag skickade vänner förfrågan till en och den blev accepterad, men sen fick jag 2 st av den jag hade skickat en förfrågan till. Ville bara säga det, vet inte om det är en bugg, eller jag som gjort något fel. Tycker dock det borde vara rätt svårt att misslyckas med en vänner förfrågan ;).. någon annan som fått samma fel ?
Kommentera

Sv: Tjuvkika...
Kattiz:

Varför vill du se dig själv? Du vet väl vad du själv gör, eller? ;-)
Kommentera

Tjuvkika...
Varför ser man inte sig själv under tjuvkika?? Bara en stilla undran...
Kommentera

allsvensk hockey
Kan man inte fixa gätbok till alla lag i den allsvenska hockey snart?
Kommentera

Bokmärk
Att bokmärka ett inlägg var bra, kommer den möjligheten tillbaka ?
Kommentera

Sv: Hjälp.
fixa en live funktion..så man slipper uppdatera
Kommentera

Sv: Hjälp.
mangan: Har också haft det problemet. Tog bort vänskapen och gjorde en ny ansökning. Då var det löst.
Kommentera

Bandy?
Vill ha med bandy på sidan..
Kommentera

Sv: Koder för att designa sin presentation
westerlind: Lägger till....

[u]understruken[/u]

[¤u]understruken[/u]



[k]kursiv[/k]

[¤k]kursiv[/k]
Kommentera

Hjälp.
Jag ser dubbelt pga att MoK svarat på min vänförfrågan två ggr. Hur får man bort den ene av dom???
Kommentera

Matchtips-gb!
Ser nu till min ack ve och fasa att alla vi stortippare börjar att sprida våra matchtips lite till höger och vänster. En Matchtips-gb bör genast upprättas så att vi i superduperstortipparklubben får ett eget krypin!
Kommentera

Sv: Gästbok
Vet inte om det tagits upp förut men kommer det att finnas en gästbok för matchtips som vi hade förut?
Kommentera

Gästbok
Kommer det komma någon gästbok på ens "personliga sida"?
Kommentera

Koder för att designa sin presentation
Här är de koder jag hittat fram:
[färg=#FF0000] Röd text [/färg]
[¤färg=#FF0000] Röd text [/färg]

[f] fet stil [/f]
[¤f] fet stil [/f]

[bild]www.brynas.se/laget/bilder/idol/10.jpg[/bild]
[¤bild]www.brynas.se/laget/bilder/idol/10.jpg[/bild]

[url=www.brynas.se] Hockeyns hopp och framtid [/url]
[¤url=www.brynas.se] Hockeyns hopp och framtid [/url]

Ta bort tecknet ¤ före 'färg', 'f', 'bild' och 'url'. Ditsatt för att koden ska bli synlig och inte omvandlas.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
NuMo:

Det tycker jag lät som en bra idé.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Mycket förvirrande. Precis som mitt förslag på mappar på djupet så vill jag ha tjuvkika på djupet. Dvs. Flera sidor, men inte för många, där de olika sporterna är uppdelade. Vad gäller lagsporterna är klubbtillhörighet den självklara sorteringen. Som användare borde man sedan kunna välja vilken sida man vill ha överst som standard. (den som syns) favvotjuvkikasida. Ex. Eliserie - Fotboll - Övriga, Hockey II. Via synliga mapplänkar klickar man på en annan sida som lägger sig överst.
Kommentera

AS-lagen
Kommer de andra allsvenska lagens gb:s tillbaka? Just nu är det ju bara Mora och Rögle som finns.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Nu vill jag att man ska kunna sortera användare efter kommun också om det ska vara kommunuppdelning.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Marcus:

Jajust. Tänkte inte på det. Det var då attans att en massa andra sporter var tvungna att blanda sig i och förstöra det braiga systemet... ;)
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Looben: Förtydligande:
En tjuvkika för hockeyanvändare och en för fotbollsanvändare
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Marcus: Det hade varit bra om tjuvkika funktionen var uppdelad i en del där man ser vilka som är på hockeygästböcker och vilka som är på fotbollsgästböcker.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Okey, men om det inte ger något så tar jag bort det. =/
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Kanske ska förtydliga .. När jag svarade på "Från" så valde jag Jönköping, eftersom jag är därifrån. Däremot så bor jag i Luleå, så "Dysso @ Jönköping" blir fel, eftersom jag inte ÄR i Jönköping nu.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Marcus:

Tycker det är lite klurigt som det är nu också. Ska man svara där man bor nu, där man känner att man har sina rötter, där man är född ... ?

Favoritlag ger helt klart mer, även om det kanske är svårare att få till på något bra sätt.

Uppdelning efter ort känns iallafall lite smått onödig, bättre att inte ha någon alls då imho.
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
Sedan så kan man hålla på olika lag i olika idrotter. Eller kanske inte ha nått favoritlag alls. Komplicerat...
Kommentera

Sv: Kommunuppdelning
knaskamilla: Favoritlag finns inte numera. Inte ännu iaf. Så det blir svårt för SpS att gissa vilka lag ni håller på...
Kommentera

Kommunuppdelning
Varför uppdelning efter kommun nu? Det är mycket intressantare med uppdelning efter lag, tycker jag.
Kommentera

Min Status
Förslag på förbättring. Kan inte "Min Status" synas under "Presentation" eller "Vänner Online" så man ser att de är borta.

Har kollat med en kompis och just nu syns det endast under "Tjuvkika" vad man är.
Kommentera

Sv: favoriter
ribba9:
Det kan du få fra mgenom att använda dig av "visa ämnen" då får du fram all statistik om en viss tråd.
Kommentera

Sv: favoriter
en annan sak oxå...att man ska kunna sej historiken om dem olika trådarna...hur många inlägg osv
Kommentera

Sv: favoriter
Bengt: har du mer än tio favoriter då?
Kommentera

Sv: Bandy
Bengt:
Japp dags att släppa in isens riddare på detta forum också och så låter vi Bengt ta hand om GB.n :)
Kommentera

Sv: favoriter
ribba9:

Hm, det kan jag, så det borde du också kunna.
Kommentera

favoriter
det vore bättre om man kunde ha alla favoriter så man kunde se alla samtidigt..
Kommentera

Dubletter på vännerlistan
Vid ett flertal tillfällen har jag fått dubletter på min vännerlista. Tror det beror på ifall man skickar ut ansökan om att bli vän och den andra också gör det. Accepterar man så hamnar samma person två gånger på samma lista.
Kommentera

Bandy
Innan det brakade ihop så var det tal om ett bandyforum. Kanske tål det att funderas på igen? :-)
Kommentera

Sv: Vem har tittat på mig?
Jompe: Det kommer! Om du har tur kanske redan idag...
Kommentera

« · 296170 · »