1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4735 inlägg · 375 ämnen

Lansering av HS4

« · 1200169 Till forumet


Sv: Lansering av HS4
Marcus:

Mycket bättre, tack!
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Mera hööl i huvvvet...

Tidsräknaren... Det måste vara bättre att ge exakt tidsstämpling till ett inlägg än att tala om hur länge sedan det lades in på Facebookvis. Det finns ju folk som hänvisar till ett visst inlägg och klipper in tiden för när inlägget lades in och de hamnar på Clash-vis "lost in a supermarket" på detta vis...

Jobba på ni, men det blir bra till sist....;.)
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Tjöta hål i huvudet är jag bra på....;-)

Forumsök på mig själv och bläddring till sida 2 ger ---> "Inga inlägg hittades. ". Det tror inte ens jag på min tjötröv......

Keep up the good work.....
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Det här är inget fel men det är en synpunkt till en förbättring tycker jag då....

Det är väldigt "vitt". T.ex är det svårt att se ramar runt detta jag skriver nu. Skulle jag sedan bifoga något i "Länkar" så är det inte helt lätt att komma rätt för cursorn innan man pastar in länken. Detta kan då ha med ålder och användandet av glasögon att göra men "gråa" upp ramarna några uns så blir det bra...

Marcus: Som utvecklare har du svårt att hinna med att skapa testfallen som scrumutvecklingen vill ha va??? Så är det i vart fall i de projekt jag testar....

Keep up the good work... men det gör ni ju...;-)
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Marcus: Detta kom utan "glödlampa" att det var nytt hos mig...

Keep up the good work.........
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
250kg kärlek: Fixat!

knaskamilla: Håller med. Har gjort förändringar nu så att texten har blivit mer lättläst.

Paddan: Jag undersöker detta...

Friman SR: Scrum är jag ingen jättefantast för. Men jag undersöker ditt problem.
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Nä det funkar inte alls.... Kolla får du se. När jag koopar "New York Dolls"'- raden så vill jag ha in den ovanför utan mellanrum till originalet för att editera på den sedan. Det kommer in returnslag hur än jag beter mig....

Jag kör IE 8.0.6001.18828. Den raden fick jag då ha i minnet eftersom fucking pyttenjuka firman inte tillåter kopiering av versionsraden när ja kollar den under Hjälp....

Nu, första gången när jag skulle göra denna test och tryckte på redigera så fick jag även detta: Fatal error: Class 'Timer' not found in /usr/home/marcus/hockeysnack.com/lib/class.Log.php on line 14

Den e nog lurigare än vad jag giddrar om ovan....

Keep up the good work...

P.S Just nu jobbar jag som testare i ett projekt som använder scrum, likheten med detta är slående å då är det nu helg å rast vila.... D.S
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Poffa: Ja nu ser det bra ut, men när jag editerar min profil så fyller jag ibland på med de nya plattorna och då kopierar jag texten för den "översta" för att jag ska få samma look och kopierar in den överst för att på den som mall och editera in det nya. Så det där med enterslag och vagnretur har nog inte med problemet att göra tyvärr. Jag fejkar en platta som jag alltid gör det från det du har editerat så får vi se hur det blir.....
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Marcus:

Vad har hänt med texten i inläggen? Annat typsnitt, tätare mellan raderna, bredare? Det känns iaf mer svårläst än vad det gjorde tidigare. Särskilt långa inlägg med många rader. Eller är det bara min syn det är fel på?
Kommentera

Sv: Lansering av HS4

Jag har samma bekymmer som Metal Guru hade igår. När jag t.ex. vill se historiken på en person jag skickat snabbmeddelanden till så byts den sida jag besöker ut mot en sida där jag i en rullgardin kan söka fram den person jag, om jag förstått det hela rätt, har någon form av historik med.
Så om jag t.ex. diskuterar med en person via snabbmeddelande och vill se historiken så måste jag söka fram den historiken genom att i denna rullgardin först söka fram personen.

Önskvärt hade varit att när jag vill se historiken med den jag surrar med, direkt komma på den personen, utan att behöva leta fram personen. Inget märkvärdigt igentligen, men det skulle underlätta.

Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Marcus: Kanske ytterligare en länk till Support någonstans. Den i botten är inte lättfunnen.
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Poffa: Det kan vara lite förvirrande för vanliga användare har inte editorn när dom skriver inlägg utan bara p åandra tsällen på sajten. Jag borde fixa en liten förklaringstext angående detta.
Kommentera

Sv: Lansering av HS4

Friman SR: Jag ändrade i din presentation, åt dig. Kolla om det blev riktigt. Det fungerar på samma sätt i presentationen som det gör i inläggen här.

Ett rent Enterslag flyttar till nytt stycke.
Shift+Enter gör enbart vagnsretur.

Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Marcus: Det ser ju bra ut detta bra jobbat....

Buggen med oönskade blankrader när man editerar sin profil finns kvar. Kolla min profil och bland skivorna så ser du vad jag menar. Ta sedan en "skivdeklaration" bland de äldre, de som finns nedan och sitter tight ihop, och kopiera och lägg in den så får du se vad som händer...

Keep up the good work.........
Kommentera

Sv: Lansering av HS4
Det blir passande att vi lanserar HS4 när vi nu går över 1.2 miljoner inlägg. Jag öppnar upp det ikväll eller imorgonbitti. :)
Kommentera

Lansering av HS4
Nu har vi provkört HS4 några dagar och det har varit ovanligt få buggar och problem. Givetvis finns det några kvar samt att en del saker inte är fullständigt färdigt. Om det inte dyker upp något allvarligt så sjösätter vi HS4 till helgen. Sedan så får jag göra rättningar/justeringar i efterhand.
Kommentera

« · 1200169