1150x200-hockeyicerinkfornhlteamsby_0.png

Support

4732 inlägg · 374 ämnen

Forum

« · 309276 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Datorn låser sig!
mike:

Men mike - den där bilden föreställer INTE en rejäl kram... Det är okej, jag tror inte att någon här dömer er för era känslor. Fast det kanske finns en låtsas-BIFare som blir svartis, iofs.
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
Frisco: Jag tror aldrig det skulle funka mellan en Modoit och en TIK. Däremot så skulle det nog funka bättre mellan en Modoit och en Djyrgårdare!
Kommentera


Sv: Datorn låser sig!
knaskamilla: Nu tycker jag du var ovanligt barnslig. Även vuxna stora starka vedhuggargrabbar behöver ge varandra en rejäl kram ibland - mellan spyorna dårå!
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
NuMo:

Oj. Har du och mike hånglat?
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
NuMo: 65%
Kommentera


Sv: Datorn låser sig!
mike:
NuMo o mike = Drutten o Jena...
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
NuMo o mike= ?
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
knubbiga fingrar=Alzhemier
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
NuMo=knubbiga fingrar.
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
mike=problem
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
NuMo: Har inte en susning om vad du menar? Jag har alltid passat in i kuggen. Den enda gemensamma nämnaren jag kan se är väl just "problem."
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
NuMo: "på SpS", skulle det vara. Faan, det verkar vara något fel på mitt tangentbord. Någon annan som har samma fel?
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
mike: Problem med låsningar i datorn när du försöker logga in bland tusentals problemfria hockeyälskare på. Problem med att bilen låser sig när du försöker kugga in bland tusentals problemfria hockeyälskare i Hörnett. Ser du någon gemensam nämnare?
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
slashpuppie: Jag tycker det är lite konstigt eftersom datorn funkar perfekt på alla andra sidor jag är inne på? Jaja vi får väl se om någon fler har samma problem eller om det är något tjall på min dator.
Kommentera

Sv: Datorn låser sig!
mike: antagligen westerlind-virus ;)
Kommentera

Datorn låser sig!
Det händer rätt ofta för mig att datorn helt låser sig när jag är inloggad på SpS. Nästan aldrig annars. När sidorna automatiskt uppdateras så låser den sig stup i kvarten, jag börjar att bli riktigt irriterad nu. Är det någon fler än jag som har det här problemet eller har jag bara fått in nått westerlind-virus i min pc?
Kommentera

Medlemsfakta
Min tid för att ha blivit medlem här har ändrats. Jag blev medlem kl.11.19 den 25/9, nu står det 17.19. Någon som vet varför?
Kommentera

Lång text
Det är inte bara presentationer som blir dubbel. Även långa inlägg i gästböckerna blir dubbla har jag noterat. Jag undrade vad det berodde på tills jag läste problemrapporteringen på startsidan.
Kommentera

Sv: Presentationen
NuMo: Kan det vara en felaktig inställning i antalet tecken kanske? Bara en tanke
Kommentera

Sv: Presentationen
66Hagberg/Marcus: Jag har upptäckt tendenser till dubbleringar i långa inlägg i gästböckerna också.
Kommentera

Sv: Presentationen
NuMo: Tack för svaret, jag såg Marcus inlägg där men det kom efter min fråga. Nu vet jag så kan jag lungt vänta på att det löser sig.
Kommentera

Sv: Presentationen
66Hagberg: Tydligen ett problem vi får leva med tills en permanent lösning av server är fixat.

Jag hänvisar till avdelningen "Nyheter".
Kommentera

Presentationen
Jag har upptäckt att när man lägger in massa text och länkar i sin presentation så blir det ofta fel med att det man skrivit dyker upp flera gånger. När det hände mig gick jag in och editerade och sparade och vips så var felet tillbaka. Kolla på Frasse så får ni se vad jag menar. Jag tycker detta är irriterande och undrar om det går att åtgärda.
Kommentera

Sv: Zambonis vänner
Björn VII: Ja inte glömmer man de riktiga Zamboni-vännerna inte. Jag kan redan nu se det framför mig, de välartikulerade inläggen skrivna med en ismaskinschaufförs lena och vana hand. Tänk när oppfinnar-wästerlind kör igång och inte bara kör omkring på tomgång som han gjort de senaste veckorna. Jag är säker på att det blir riktigt bra fart under sulorna direkt.
Kommentera

Sv: Zambonis vänner
mike:

*skriver upp mig på kampanjlistan, om inte annat för det höga läsvärdets skull*.
Kommentera

Zambonis vänner
Jag skulle gärna vilja ha en gästbok där vi som är lite mer tekniskt lagda skulle kunna få utlopp för våra underfundiga ismaskinsbrydderier. T,ex hur man trimmar upp vår Eulalia II i Nolby Hockey till rena rama topprestandatiderna (mitt egna spolrekord ligger på strax under 10 minuter.)

Vridmoment/newtonmeter och såntdäringa dårå som smörjningen av skruvarna både den vertikala som den horisontala är viktigt att prata om. Kanske har vi någon fyndig person som har nått gammalt bra körschema liggandes i någon gammal skrivbordslåda uppe på vinden som skulle vilja få utlopp för sin skaparglädje i en egen gb. Det här är viktiga frågor för mekkargrabbar som bryr sig om sina Zambonisar.
Kommentera

Sv: Inställning för bildvisning
Dysso: jaha på så sett..jo de skulle vara riktigt bra..för då får de som vill se bilderna se dem å de som inte vill ser de inte..å då blir alla gla ;)
Kommentera

Sv: Inställning för bildvisning
difzi, bergius:

Jag tror ni har missat poängen lite. Det går redan lägga in så att bilder visas i inlägg. Det jag ville var att varje användare skulle kunna välja om han vill se bilderna eller bara få en länk istället...
Kommentera

Sv: Inställning för bildvisning
Bergius: det blir finnt me bilder ;)
Kommentera

Sv: Inställning för bildvisning
difzi: nej inga bilder överhuvudtaget... bilder får man göra en länk till
Kommentera

Sv: Inställning för bildvisning
Dysso: jo de skulle vara rätt trevligt att ha :)
Kommentera

Inställning för bildvisning
Jag skulle tycka att det vore väldigt trevligt om man kunde ställa in om man vill se bilder som postas i gästböcker, och bara få det som en länk istället. Då skulle de som gillar bilder i gästböckerna få ha det, och de som hellre vill läsa inlägg än titta på bilder få göra det i lugn och ro.
Kommentera

Sv: Vänner
Dragan 2k: Vi har provat att ta bort och ansöka om vänskap igen men just nu har jag sju st gasolin i min vänlista visst är det kul med många vänner men men han breder ju ut sig på halva sidan :-)
Kommentera

Superettan
Ett förslag kan vara att lägga till forum för Superettanklubbarna i fotboll, eller åtminstone ett gemensamt forum för Superettan.
Kommentera

Sv: Brevlåda
Danne_L: Samma gäller messen man får ideeligen (ursäkta ev stavning). Tror dock det beror på att den framen som vänner, mess och breven ligger i ibland inte uppdateras.
Kommentera

Sv: Brevlåda
Danne_L:
Jag har också råkat ut för detta vid något tillfälle.
Men jag trodde att det var jag som hade gjort något galet.....
Kommentera

Brevlåda
Har dykt upp ett liten problem med min brevlåda vid ett par tillfällen.
När jag av en slump har öppnat min brevlåda så har jag till min förtjusning upptäckt att det där ligger tre olästa brev - trots detta har jag inte fått en påminnelse om detta som sig bör. Bara jag som haft detta problemet?
Kommentera

Sv: Vem har tittat på mig?
Marcus: När är i dag???

Ha det bra
Kommentera

Sv: Tjuvkika
slashpuppie: de vet ja väl..man kan ju ha alla gbg lag under en kolumn..sen alla sthlms lag..malmö lag osv..de blir väl ganska lätt att hitta då..
Kommentera

Sv: Tjuvkika
difzi: det finns ju de som håller på VF och bor i en anna stad oxå. vet inte hur man ska bete sig....inte för att det är nåt livsviktigt heller....
Kommentera

Sv: Tjuvkika
fortsättning:
och kanske inom parantes skiva andvändarens favolag..de första val man har tatt
Kommentera

Sv: Tjuvkika
Dysso: ja de é ja sa de som ett exempel..men om du tycker att de ger så mkt krongel så varför kan man då inte setta alla andvändare i bokstavs ordning..
Kommentera

Sv: Tjuvkika
difzi:

Du är medveten om att det finns mer än ett fotbollslag i Göteborg va?
Kommentera

Sv: Tjuvkika
Dysso: jo men vf å göteborg é från samma satd som man kan väl samman ställa de uder samm lolum..typ Frölunda/Göteborg lr ngt liknande..
Kommentera

Sv: Tjuvkika
difzi:

Eh, har dom flesta samma lag i alla sporter? De flesta lagen FINNS inte i flera sporter, det är väl mer av ett stockholmsfenomen.
Kommentera

Sv: Tjuvkika
Portello: de va bra när de va uppdelad englit favo lag å de flesta har ändå samma favo lag i alla sporter så de skulle väl funka lr helt enkelt köra på de man har som nr ett
Kommentera

Sv: Tjuvkika
Dysso: Det är väl mycket möjligt. Men jag tror ändå att merparten kommer att vara hockeydårar :)
Kommentera

Sv: Tjuvkika
Portello:

Ja, det är så nu, men tanken är väl att det ska ändra sig. Marcus utvecklar nog med tanke på framtiden, och inte bara på hur fallet är nu. :)
Kommentera

« · 309276 · »