« Föregående · 305672 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Zambonis vänner
Jag skulle gärna vilja ha en gästbok där vi som är lite mer tekniskt lagda skulle kunna få utlopp för våra underfundiga ismaskinsbrydderier. T,ex hur man trimmar upp vår Eulalia II i Nolby Hockey till rena rama topprestandatiderna (mitt egna spolrekord ligger på strax under 10 minuter.)
Vridmoment/newtonmeter och såntdäringa dårå som smörjningen av skruvarna både den vertikala som den horisontala är viktigt att prata om. Kanske har vi någon fyndig person som har nått gammalt bra körschema liggandes i någon gammal skrivbordslåda uppe på vinden som skulle vilja få utlopp för sin skaparglädje i en egen gb. Det här är viktiga frågor för mekkargrabbar som bryr sig om sina Zambonisar.
Vridmoment/newtonmeter och såntdäringa dårå som smörjningen av skruvarna både den vertikala som den horisontala är viktigt att prata om. Kanske har vi någon fyndig person som har nått gammalt bra körschema liggandes i någon gammal skrivbordslåda uppe på vinden som skulle vilja få utlopp för sin skaparglädje i en egen gb. Det här är viktiga frågor för mekkargrabbar som bryr sig om sina Zambonisar.
Sv: Inställning för bildvisning
Dysso: jaha på så sett..jo de skulle vara riktigt bra..för då får de som vill se bilderna se dem å de som inte vill ser de inte..å då blir alla gla ;)
Sv: Inställning för bildvisning
difzi, bergius:
Jag tror ni har missat poängen lite. Det går redan lägga in så att bilder visas i inlägg. Det jag ville var att varje användare skulle kunna välja om han vill se bilderna eller bara få en länk istället...
Jag tror ni har missat poängen lite. Det går redan lägga in så att bilder visas i inlägg. Det jag ville var att varje användare skulle kunna välja om han vill se bilderna eller bara få en länk istället...
Sv: Inställning för bildvisning
difzi: nej inga bilder överhuvudtaget... bilder får man göra en länk till
Inställning för bildvisning
Jag skulle tycka att det vore väldigt trevligt om man kunde ställa in om man vill se bilder som postas i gästböcker, och bara få det som en länk istället. Då skulle de som gillar bilder i gästböckerna få ha det, och de som hellre vill läsa inlägg än titta på bilder få göra det i lugn och ro.
Superettan
Ett förslag kan vara att lägga till forum för Superettanklubbarna i fotboll, eller åtminstone ett gemensamt forum för Superettan.
Brevlåda
Har dykt upp ett liten problem med min brevlåda vid ett par tillfällen.
När jag av en slump har öppnat min brevlåda så har jag till min förtjusning upptäckt att det där ligger tre olästa brev - trots detta har jag inte fått en påminnelse om detta som sig bör. Bara jag som haft detta problemet?
När jag av en slump har öppnat min brevlåda så har jag till min förtjusning upptäckt att det där ligger tre olästa brev - trots detta har jag inte fått en påminnelse om detta som sig bör. Bara jag som haft detta problemet?
Tjuvkika
Att alla användare var indelade efter lag tycker jag var bra. Var lättare att hitta då om man ville ha tag i någon speciell. Eller om man vill dela in det på annat sätt.
Såg att Marcus hade en indelning men den försvann lika snabbt. Funkar det inte eller?
Såg att Marcus hade en indelning men den försvann lika snabbt. Funkar det inte eller?
Sv: Utkorg i brevlådan
westerlind: Knasiga flickor vill ju bara en sak vet du väl? Det ska väl inte vara så svårt att komma ihåg vad det är ;-)
Utkorg i brevlådan
Jag gillar att skicka brev, men tyvärr får jag ibland svar där inte mitt brev finns bifogat tillbaka. Hur ska jag då kunna svara? Jag skickar ju brev överallt och kan ju inte hålla reda på vad alla knasflickor vill mig. Det skulle underlätta betydligt om man kunde gå tillbaka och se vilka visdomar man bibringat världen.
Dessutom vill jag ibland skicka ungefär samma brev till flera personer, men ändra någon detalj - då skulle det vara perfekt att kunna kopiera och justera ett tidigare brev.
Dessutom vill jag ibland skicka ungefär samma brev till flera personer, men ändra någon detalj - då skulle det vara perfekt att kunna kopiera och justera ett tidigare brev.
Sv: Tjuvkika...
Bengt: Iofs men det var rätt behändigt förut när man såg vad man hade på tex, Min Status å så.. var bara lite mysko när man inte såg sig själv å så står det ex, Online 44 längst upp och på tjuvkikagrejen stog det inloggade 43..
Men som sagt, det var bara en undran varför..
Men som sagt, det var bara en undran varför..
Vänner online
Skulle önska att ramen med Vänner online i uppdateras lite oftare av sig själv (vad ligger tiden på nu?). När jag försöker uppdatera den "manuellt" behagar den nämligen för det mesta inte vara med och leka längre. När man fått en snabbis och klickat upp den ser det oftast ut som att man fått en till - men så är det bara indikationen på den man redan öppnat som ligger kvar. Eller, ja, så är det för mig i alla fall...
Vänner
Jag skickade vänner förfrågan till en och den blev accepterad, men sen fick jag 2 st av den jag hade skickat en förfrågan till. Ville bara säga det, vet inte om det är en bugg, eller jag som gjort något fel. Tycker dock det borde vara rätt svårt att misslyckas med en vänner förfrågan ;).. någon annan som fått samma fel ?
Sv: Koder för att designa sin presentation
westerlind: Lägger till....
[u]understruken[/u]
[¤u]understruken[/u]
[k]kursiv[/k]
[¤k]kursiv[/k]
[u]understruken[/u]
[¤u]understruken[/u]
[k]kursiv[/k]
[¤k]kursiv[/k]
Matchtips-gb!
Ser nu till min ack ve och fasa att alla vi stortippare börjar att sprida våra matchtips lite till höger och vänster. En Matchtips-gb bör genast upprättas så att vi i superduperstortipparklubben får ett eget krypin!
« Föregående · 305672 · Nästa »

*skriver upp mig på kampanjlistan, om inte annat för det höga läsvärdets skull*.