Polisrazzia mot Tingsryd Tingsryd misstänks ha betalat ut flera miljoner i svarta löner. Därför slog polisen i dag till mot den allsvenska toppklubben, tvåa efter Leksand, i den södra gruppen.
Skandal att man kan hålla på så tycker jag! Nu är dom ju helt körda som hockeyklubb och de kommer få ett fruktansvärt dåligt rykte efter detta. Vi kan nog vänta oss en massa åtal och annat sånt!
Hoppas att inte Tranås håller på, eller har hållt på med något sånt här! Nu kan man ju säga att det är två lag i Södra Allsvenskan som ligger risigt till Ekonomiskt Troja och nu Tokryd!
Tala om svek mot sponsorer, funktionärer och framförallt supportrarna! Jag kan iallafall inget annat än att lida med Gröna Brigaden! Sätt er in i situationen: Laget du älskar och stöder i vått och torrt, sviker dig genom ett massivt skattefiffel! Hårt säger jag, riktigt hårt!
Dock bra att sånt här kommer i dagsljus så inte fifflet kan fortgå! Känns tungt att behöva ha sådana lag framför sig i serien!
Perzzon: Skulle vara kul att veta hur Tranås ekonomi är faktiskt!
Tingsryd misstänks ha betalat ut flera miljoner i svarta löner. Därför slog polisen i dag till mot den allsvenska toppklubben, tvåa efter Leksand, i den södra gruppen.
Kolla länktips..