Trav

165 inlägg · 47 ämnen

Elitloppet...

« · 720535 Till forumet


Elitloppet...
Denna sida är icke så frekvent besökt kan man kanske påstå... Men nu vill jag att hugade spekar lite Elitloppet till i morrn... Blir Jaggen instängd med ett huvud högre än alla andra eller blir det tronskifte och Hot Shot Knick får äta segerhavre till slut????? Speka på nu för bövulen.............;-)
Kommentera

Sv: Elitloppet...
Friman SR: Jag spekar ingenting. Jag bara hoppas att Super Light tar sig till final.
Kommentera

Sv: Elitloppet...
Frisco: Dopingchock från Elitloppet.

"Travet är är i chock.
Elitloppsvinnaren och nyblivne världsrekordhållaren Jag de Bellouet har åter igen åkt fast för dopning.
Och skandalen är inte nog där.
Även Elitloppstvåan Lets Go var dopad.
Segern och prischecken på 2,5 miljoner går nu till Conny Nobell och kusken Björn Goop."

Se länk!!
Kommentera

Sv: Elitloppet...
Bissett19: Olle Goop 2:a igen. Han kan inte ens vinna Elitloppet i efterhand stackarn.
Kommentera

Sv: Elitloppet...
Frisco: Skandal är rätta ordet..... Jag de Bellouet dopad för ANDRA gången på ett år i ett storlopp... Frågor man kan ställa sig.....
- Jag de Bellouet, Kannibalen.., Är han hästens Ben Johnson och har han dopats genom hela sin fantastiska karriär??? Ljuger resultaten han har haft innan detta år....?
- Är vi i Sverige fjollor som inte tillåteter vissa medikamenter som kan vara legio i andra delar av världen???
- Törs Elitloppet bjuda in flera stjärnor som varit bra i andra länder än i Sverige där det utförs dopiingkontroller?
- Hur ärlig är egentligen svensk travsport?

Som travvän så tycker jag detta är fördjävXXXXXXXXt......

GRRRRRRR..... När jag växte upp hette det doping, inte dopning som det sägs nu... I så fall kan det inte heller heta dopad, det måste då heta DOPNAD ju.........;-)
Kommentera

Sv: Elitloppet...
F-n, travet börjar mer och mer likna cykelsporten...
Kommentera

Sv: Elitloppet...
JD:

Ja det är fan helt otroligt. Jag har besökt Elitloppet ett par gånger och inte har man ens kunna föreställt sig att Hästj*veln var dopad i år!
Kommentera

Sv: Elitloppet...
Ikväll är det äntligen dags för Elitloppet men som läget är så är det inte alls samma publikfest som de brukar vara, har varit på plats senaste 10 åren men idag blir det att följa loppet från tv soffan men lite godis och läsk ;)

Min vinnare är Elian Web. Propulsion som enligt mig fick en gräddfil borde såklart ha bra chans, skandal dock att inte Heart Of Steel fock en inbjudan som vinnare i copenhagen cup skall man vara garanterad en plats i eliloppet.

2030 får vi veta hur det går ;)
Kommentera

Sv: Elitloppet...
mattias - 74: Tror på Tae Kwon Deo tar det.
Kommentera

Sv: Elitloppet...
hockey_21: Magiska lopp av propulsion!
Kommentera

« · 720535