Frölunda85: Redan när Hardy tog över 3 Kronor så sa jag att dom inte kommer att vinna ett skit så länge han är coach! Förhoppnigsvis så blir han sparkad nu o det är inte en sek för sent!
70 Rodrigues: Som sagt..Hardy kunde inte göra någonting åt det. Är det några du ska klaga på är det dom som klantade sig när kanada gjorde sina mål, många back missar där
Frölunda85: Visseligen var inte Hardy på isen i någon av dom senaste matcherna dom senaste 2 åren men det är han som är huvudansvarig, det är dax för Hardy att lämna in o flytta tillbaka till Skellefteå!!!
Förstår att du är besviken. Det är vi alla. Vi har alla olika sätt att ta en förlust. Du går in och skriver skit (Jo skit är det verkligen!) om Hardy Nilsson. Det låter på dig som du bara väntat på att kunna klaga på honom och nu har vi ju åkt ur eller vad man ska säga. Och det med minsta möjliga marginal.
Ja du har nog rätt! Hardy Nilsson är helt värdelös! (OBS Ironi...)
Näe det vore bra om du tog och skrev lite mer genomtänkt och med bra belägg varför han ska få sparken. Jag kan inte se ett enda skäl till det.
Hardy är en bra coach, men jag tycker inte att spelsytemet passar oss. Hur blir det i WC när det kommer spela en hel drös nhl spelare i landslaget, kommer de att kunna anpassa sig till systemet? Jag skulle inte bli besviken om det kommer någon och ersätter Hardy i dagsläget, tycker inte vi har presterat något större med Hardy bakom rodret.
Det är många "om inte" som hände i den här matchen.
Tex när vi leder med 2-0 och Hannula släger i väg passningen fel så att kanada gör 1-2.
När Z står helt stil framför mål och glömmer att markera kanadicken som blir fri och passar till en annan kanadick som gör 2-2.
Kanske skulle Salo ha stått...även om Tellan gjorde det bra. Som sagt..små marginaler..och livet är grymt just nu. Jag känner mig helt tom