Portello: Ja, men det kan bli jobbigt. Har redan avgivit mina svar och har lite torskfrossa. I Duellen är han den ende jag aldrig lyckats besegra på 11 försök. Oerhört jämna matcher för det mesta men han har alltid dragit det längsta strået hittills. Har faktiskt bättre statistik mot eskoa, som är Duellen okrönte konung. Men va fan: nån gång ska väl bli den första och varför inte nu? Annars får som sagt ElMaco kliva in och styra upp...
Men vad är det för patetisk läsning jag får se när jag kollar resultatet av vår lagtävling. Det var alltså endast jag som lyckades vinna en match i vår seriematch mot Team Småland. Skärpning anbefalles!
Gidde: Ja, annars förstör ju du det lagda matchschemat, och motståndarna får problem med arrangemanget kring sina hemmamatcher då du plötsligt inte dyker upp. För att inte snacka om hur tråkigt det är att åka bortamatchbussen till Borlänge, kliva ut och bara konstatera att någon Mattias-74 Arena inte har tillstymmelse till minsta skugga på torget.
Loggade in och såg att jag har 24 olika matcher i diverse ligor så det är kanske dags att rensa bland sina ligor och kolla vilka man skall gå in för ordentligt.
Avreggade mig från nån som heter lyckoträffen men nu visar det sig att jag spelar matcher där iaf. Vad beror det på ?
Wayne Gresky: Ofan, ska jag tvåla till dig i en extern serie den här gången? Hur hittar du länkar till specialcuperna? För mig kommer de inte upp i vänstermarginalen som brukligt.
El Maco: Drinkfrågan gissade jag rätt på, men sen lyckades jag missa passadvindsfrågan. Trots att jag vet att vinden alltid blåser från högre tryck mot lägre dito, så klarade jag av att svara fel när alternativen var:
vinden blåser från högtryck till lågtryck vinden blåser från lågtryck till högtryck
Gidde: Det var bara en liten gliring mot Gurun, jag vet att du är stentuff när du får rätt frågor och jag fel. Man vill ju inte ge motståndarna någon extra tändvätska...
Wayne Gresky: Ja det förståss, det tänkte jag inte på. Men har jag nu tippat El Maco får jag väl stå mitt kast, och blir då tvingad att hoppas på att du plumpar mot någon av de ynka stackare som du har kvar.
Med fyra omgångar kvar tippar jag El Maco som första säsongens seriesegrare. Detta baserat på den stadigt ihopskrapade poänghögen, samt det faktum att han inte har några av de övriga storfräsarna kvar att möta.
Bissett19: Jag har för mig det. Det är en sån där tävling jag inte tar någon större notis om. Jag svarar på frågorna och sen får det går som det går. Känns som om jag spelat för många matcher idag...känner mig utbränd. :)
Visst är det väl härligt när man kommer hem från en arbetsdag, som blev två och en halv timmar längre än planerat, och så upptäcker man 15 nya lagmatcher som ligger och väntar i inkorgen.