pelle7771: ok
Grattis till Kvalserieplatsen!!
246056 · Nästa » Till forumet
Sv: Grattis till Kvalserieplatsen!!
stort aik fan:
jo... :-)
LHC lanserar under kvalserien ett sportspel. Registrera dig för ett eller flera lag, köp och sälj spelare och, förhoppningsvis, se ditt lag få en massa poäng och vinn ett pris.
Spelet börjar i och med omgång 4, den 27 mars 2003 och pågår kvalet ut.
Gå till LHC:s hemsida www.linkopinghc.com och anmäl dig nu!
jo... :-)
LHC lanserar under kvalserien ett sportspel. Registrera dig för ett eller flera lag, köp och sälj spelare och, förhoppningsvis, se ditt lag få en massa poäng och vinn ett pris.
Spelet börjar i och med omgång 4, den 27 mars 2003 och pågår kvalet ut.
Gå till LHC:s hemsida www.linkopinghc.com och anmäl dig nu!
Sv: Grattis till Kvalserieplatsen!!
Se på LHCs hemsida... de har ett spel under kvalserien.. billiga AIKspelare!
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com
Sv: Grattis till Kvalserieplatsen!!
nek97raj: jag tror gnaget går upp det är e mitt tips
1 Aik
2 Brynäs
3 Hammarby
4 LIndköping
5 Rögle
6 Skellefteå
1 Aik
2 Brynäs
3 Hammarby
4 LIndköping
5 Rögle
6 Skellefteå
Grattis till Kvalserieplatsen!!
Kul att ni gick till Kvalserien! Vi ses på fredag, då blir det åka av!!!