1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779436 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Luleå HF


Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Kan bara konstatera ett fett trendbrott, man vinner en oerhört viktig match. Samtidigt visar man mycket god moral och vänder ett 0 - 2 underläge.

Tjata på Timonen utav bara faan "mormor".


Mycket skön seger och nu tror vi på slutspel på allvar!!

Go Brynäs!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jag lider med Luleå;-)))) Så jävla vktig seger, dags att beställa hem Moramatchen nu, Hossa vs Dackell.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
66Berglund: Den puddingen glömmer man aldrig.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Äntligen äntligen idag , solen går upp över stan...........


Är detta sant.......3 friska

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Finemang! Det finns moral i laget i alla fall! Skulle nog vilja påstå att detta är den skönaste segern i höst - hittills!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Fy Faan va gött,härligt va skönt !!(Ester Williams har ni glömt henne?)

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Då kan man börja andas igen då, puh vilken jävla pärs. Tänk om man någon gång kunde sitta här o slappa???

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Brynäs mot SM-guld! Börjar dom träna powerplay kan vi gå hur långt som helst.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
YEES sååå jävla viktigt så det finns inte.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Fan vad skönt med 3 nya friska sköna poäng.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: YEES.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
VINST!!! SÅJA!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski: Pallar inte mer...snälla spruta in lite lustgas i klockhelvetet förfan..

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Smart Holmström!!! Nu jävlar ska vi klara detta.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Löfqvist, William´s restaurang

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Fy fan vad svettigt !!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Clarence: 1 minut kvar.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Så mycket kvar. Tycker akt 3 varat i evighet!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Huge: Robbie Williams!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Huge: Sen finns det en farbror i familjen som gillar Formel 1...

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Antila ut med 3 o halv kvar!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Kom igen nu, sätt 4-2!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Gusten: Lule plockar målisen. Nu vill jag se Molin göra som i femte finalmatchen -99.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Glöm inte farfar Andy Williams. Stor TV-idol i mitten på 60-talet med sin "Andy Williams Show"....

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
65selander: Han kan olva dem spela - nästa säsong!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Gusten: Timonen till råga på allt!! Håll i nu för f-n!!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Först ribbskott sen en billig utvisning på Timonen, nu gäller det att hålla tätt.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ribban av Viitakoski...fan om Luleå kvitterar nu...JOOOBBBAAAA...jävlar Brynäsutvisning helvete

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Jävlar vilken stor familj!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: :-))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Finns en tredje brorsa som heter Jerry. Sjunger visst rock på Stockholmskrogarna...

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Du är välkommen tillbaka i maj :-)))

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Vanessa eller Serena kanske, är han svart???

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Gusten: Traditionens makt är stor,nu drar jag!!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Clarence: Problemet är väl att han redan har lovat klubben att spela för dom och om jag inte är senil redan så är väl han delägare eller liknande i klubben.

TIK kör över MIF så att det heter duga iaf. 1-8 just nu

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Miettinen verkar het ikväll.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Ja, vad ska han till finska andradivisonen och göra? Timonen måste stanna i Brynäs tills krokusen blommar!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski:
Ny kille?..

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Justin Williams? Har han en brorsa som heter Jeff?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
rafalski:
Ny kille?..

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: F-n vad jag hatar spänning 2-1 läge i 4-5 läge för Luleå.

Håll tätt nu och spela smart och ge f-n i att drälla med pucken

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Jävlar va nära att vi fick den rätt upp i skitan själva...puhh

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Gusten: Puhh,nära 3-3.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: PP, då kan man antingen punktera matchen eller spela säkert. Misstänker att Kyrö beordrar det senare.

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jompe: Enlig Canal + gjordes målet av Erik Lundin, ehhh har jag missat något ?

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
70 Rodrigues: Luleå utv,dags att avgöra!!!!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
PP nu...avgör för f-n

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Gusten: Hur ofta dom senaste åren har BIF vänt ett tvåmålsunderläge? Det här är stort! (Typiskt vore ju om lule satte kvitteringen med en minut kvar.)

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Tror det är dags antingen för hundpromenad eller toalettbesök nu!

Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Lilljanne: Fan också, va på muggen! Undrar om sylf är ute med hunden :-)) Timonen måste vara kvar!!!

« · 463944 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)