1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779442 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Ja denna match rinner oss ur händerna om vi inte skärper till oss...

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues:
VAKNA FÖR I HELVETE!!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
TJ var förbannad, bra det!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: Brynäs har rasat ihop!!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
rafalski: Utdelning fick dom!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
TJ var förbannad, bra det!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Vuollerim:1-11 i skott säger PajasTV4, stämmer det?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Jo men snällla, FBK sätter allt på ett kort, dom måste få utdelning i andra annars kommer vi vinna det här lätt.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Den enda som var bra i Brynäs första perioden va Svedberg. Alla andra underkända.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Venom:

Hur gör man för att få bort ixxxxn Wikegård från tv? Han är ta mej fan sämre än sämst. FBK har massakrerat alla försök att spela hockey hittills i serien och nu står flanen och letar brynäsutvisningar och tycker att FBK är orättvist behandlade.

Han är helt bedrövlig och blir bara sämre för varje uttalande.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving:
Verkligen, dags att spela hockey nu.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Holtet är riktigt lik breivik! :O

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Venom: Jag tror att det var Rohdin.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

MarcusElving: Wikegård står och bölar i TV4...han älskar att racka ner på Brynäs. Nu visar han också sekvenser där det borde bli BIF-utvisningar. För jävla inkonsekvent, kan inte Boork få klippa ihop lite FBK-hakningar också?


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Det kanske va Wikegård som la upp den dära videon på youtube..? Han är inte redig..

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

rafalski: Vi ska inte behöva vara så här utspelade trots att FBK kör 100%.

Vi åker för lite skridskor.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Zappaholic:Vem va det som mosa frögren?


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Kan inte låta bli att reflektera över förvåningen att FBK kommer in och kör 100 %. Ehh, förvånande?
Jag hade räknat med att vi skulle köra över FBK , not.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

sylf: Brynäs spelade ju förjävla dåligt då det var chans att avgöra på hemmaplan mot Frölunda också.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

foppa78: Fbk spelar ruskigt desperat samtidigt som vi är lite på hälarna...upp med skridskoåkningen i andra för detta tempo orkar inte FBK hålla upp.

Såg ni när Frögren tappade hjälmen efter att ha fått agera frimärke i sargen. Vad förvånad han blev..."Va? Någon som tacklar mig? Sheriffen?"


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
rafalski:
Får hoppas du har rätt. Dock så mÅste ju Brynäs upp 375 snäpp eller liknande för detta är fan riktigt dålig period av Brynäs.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Ja, får dom vittring blir det jobbigt, som det ser ut nu så verkar det som att Brynäsarna redan var i final!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Det här spelet håller inte skärpning ta mig fan!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Lunkan: Om Brynäs bjuder på så här klent motstånd som kommer de orka lätt, de kommer köra över oss totalt.

Brynäs måste upp rejält.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Nja minns en match mot fiskrensrna som var betydligt sämre. Inte ett dugg orolig än, FBK har plockat fram 110% och fått 1-1. Bara gnugga på så kan man ta en finalöl lite senare ikväll.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving:
Herre Gud, vad är det som händer? Brynäs ser ju ut som ett kvalserielag och det enda som man kan glädjas över är att vi inte ligger under med typ 3 mål.
Sedan är det i alla fall grymt surt att de får ett grymt turmål i det läget. Hur ofta sätter han en liknande? 1 på 1000?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: nu kan det inte bli sämre iaf frågan som sagt orkar fbk?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

8-17 i skott..

17 skott mot Svedberg i första perioden, herregud.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

sylf: Sämsta period i slutspelet, vi får hoppas att det blir bättre.

Väldigt snygg styrning till 1-1 även om det är en hel del flyt inblandat också.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Brynäs är fullständigt urusla, gör sin sämsta match i slutspelet, med råge!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Så ja nu är det dags att vakna.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Det var länge sedan jag såg ett mer rättvist mål. Brynäs gör slutspelets sämsta period, riktigt jävla dåligt.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Brynäs kommer inte vinna matchen om man spelar så här, Färjestad är mycket bättre.


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf:Som ett brev på posten...

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

JÄVLAR vilken smäll Frögren åkte på!!

SMACK!


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Lindström: Orkar dansbandet med det här tempot?

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Venom:Tomten som tjatat om att det ska vara hårt & tufft i slutspelet!

Bif spelar tok kasst & har 1-0 vem hade trott det?


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Venom: Det där var ingen bentackling, Wikegård är ute och cyklar.

Brynäs har kommit upp lite nu i slutet på perioden men vi är alldeles för långsamma i egen zon. 


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

70 Rodrigues:Wikegård ser massa Brynäs utvisningar. Bentackling på Bertilsson.?


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Riktigt dålig period såhär långt. Spelet i egen zon är i pojklagsklass, det fipplas något så gud förbannat och nästan omöjligt att få ut pucken, i mittzon så regerar FBK fullständigt.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Riktigt dålig period av Brynäs så här långt.

Dåligt försvarsspel, vi spelar fast oss själva i egen zon. Dåligt Powerplayspel också..

Vi ska vara glada att vi har 1-0.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: 5 mot 5 är ännu sämre!!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
MarcusElving: Obeskrivligt uselt PP :-(

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

Vad har hänt med vårat PP i slutspelet?

Extremt värdelöst!


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
Boorken sitter ju nästan o gråter över att Brynäs har 1-0, jävla lallare.

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

70 Rodrigues:Haha FBK spelarna kan inte ha hög IQ!!

2-0 nu då tack!!


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.

FBK som styr hittills, skönt att vi fick ett PP nu!

Utnyttja detta nu!


Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
70 Rodrigues: PP nu, mål tack!!

Sv: Brynäs IF vs Färjestad BK - Semifinalserie.
sylf: Vi ligger för långt ifrån, FBK får alldeles för stora ytor.

« · 1487704 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)