1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779355 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs Mora


Sv: Brynäs Mora
Bissett19: PP,ta chansen nu för helvete!

Sv: Brynäs Mora
jimmy_90_bif: pp

Sv: Brynäs Mora
PP i avslutningen!!

Sv: Brynäs Mora
Bif_FANS: okej

Sv: Brynäs Mora
Aarnio Målskytt idag för sitt Kärpät.

Sv: Brynäs Mora
90Steen_: BRAAA Kristan!! skönt

Sv: Brynäs Mora
Det e bara Kristan som gör nåt!!

Sv: Brynäs Mora
tydligen en snygg räddning av Kristan

Sv: Brynäs Mora
sylf: Ja, är man ett bajskorvslag så är det väl helt logiskt att man spelar som arsel....

Webbtomten efter 1-2: "Moraledning med 2-1 i LA. Bra för matchen"

Underförstått: Vi är jättefavoriter.
Morsning....

Sv: Brynäs Mora
BRAAA Kristan!!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Kristan räddar oss just nu.

Sv: Brynäs Mora
jimmy_90_bif: Vaddå nej nej?

Sv: Brynäs Mora
kriga nu Brynäs!!

Sv: Brynäs Mora
Stigsson: Du vet Brynäsare finns över hela landet.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Helvete, att vi ska ha så förtvivlat svårt att spöa Mora. Nu gäller det att döda den här utvisningen.

Sv: Brynäs Mora

Va många ni är här då, ska inte ni vara på match?


Sv: Brynäs Mora
ett till bpmål då ..

Sv: Brynäs Mora
sylf: nej nej

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Så här går det när man spelar som arsel i PP och bränner alla chanser man får!

Sv: Brynäs Mora
21olsson: fannn

Sv: Brynäs Mora
faaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Sv: Brynäs Mora
sylf: Det är ju bara en massa slarv från våran sida.

Fuck.

Sv: Brynäs Mora
FAN!!

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Typiskt skitmål, det gäller att sätta chanserna. Nu kommer det att bli tufft.

Sv: Brynäs Mora
hoppas rönnmark dömer att de inte blir mål!!

Sv: Brynäs Mora
Enl radion mål och då får dom fan ta och skärpa till sig!!!! Det här duger inte!

Sv: Brynäs Mora
90Steen_: ne :(

Sv: Brynäs Mora

rafalski: Klar vi oss ikväll också med ett bortdömt mål från motståndarna?

Videokoll nu...


Sv: Brynäs Mora
ajajaj

Sv: Brynäs Mora
faaaaaaan!!!!!!!

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Telefondax!!

Sv: Brynäs Mora
sylf: Bortdömt mål tydligen! eller?

Sv: Brynäs Mora
sylf: Kanske dags att tina upp Malmen.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: Ja,nu får fan Bäckis börja engagera sig i det här, då vinner vi.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Känns som vi bör hänga en snart, annars dyker Brendl upp som gubben i lådan och petar in den.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Den där Pitten i Moraburen verkar vara bra:)

Sv: Brynäs Mora
sylf: Bäckström mot byket, börjar redan oro mig för nästa säsong när han blir proffs.

Sv: Brynäs Mora
sylf: In med dän där unga killen Bäcklund eller vad han heter.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: fan,dom måste ta vara på såna chanser!

Sv: Brynäs Mora
Ähh missat 5mot3 läge, sånt man måste ta vara på :/ Aja bara kämpa vidare..

Sv: Brynäs Mora
rafalski: 5 mot 3, nu måste det puckuslingen in.

Sv: Brynäs Mora
rafalski: 5-3 läge, det är ofarligt för Mora ;-)

Sv: Brynäs Mora
sylf: Skulle vara skönt om Månsson fick hänga en nu, har bränt en del chanser.

Sv: Brynäs Mora

65selander: Öh... lovar att jag är nykter

(J odo mvevade målet. Det var riktigt snyggt)


Sv: Brynäs Mora
kom igen nu Gubbs..;)

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: J odo mvevade målet. Det var riktigt snyggt.

Sv: Brynäs Mora
sylf: Den jag pratade med sa att det såg stirrigt okoncentrerat ut,o Mora kändes tyngre.

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Enl folk på plats har matchen EN (1) dålig aktör som förstör all underhållning och försök till ishockey.Rönnmark!!!!

Sv: Brynäs Mora
65selander: Fick man se målen från våran match på Canal plus,var tvungen att läsa gonattsaga för grabben,det blev Brynäsboken idag igen:))

Sv: Brynäs Mora
Bissett19: Men vi har inte vunnit än!

« · 760949 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)