Brynäs-Södertälje.
« Föregående · 634524 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Södertälje.
Makkan: Bra drag i arenana
Synd för spelarna när de presterar så bra spel att mötas av total tystnad.
kämpa på nu Brynäs.
Synd för spelarna när de presterar så bra spel att mötas av total tystnad.
kämpa på nu Brynäs.
Sv: Brynäs-Södertälje.
Gusten: Brandner saknas i SSK! H-e att Sjödin saknas i kväll!!! Det måste vara någon som sitter med en gigantisk Voododocka symboliserande hela BIF's A-trupp. Det sitter en j-a massa nålar i den dockan vid det här laget..
Sv: Brynäs-Södertälje.
Bissett19: Tja, magsjuk kan väl vem som helst bli...men varför idag o varför just Sjödda! Illa, får hålla tummarna att det går vägen ändå.
Sv: Brynäs-Södertälje.
Gusten: För att citera Churchill kommer denna kväll att handla om "Blod & Möda" samt "Svett & Tårar".
Sjödin har väl blivit förkyld!? Kunde han inte valt en bättre dag?
Sjödin har väl blivit förkyld!? Kunde han inte valt en bättre dag?
Sv: Brynäs-Södertälje.
Gusten: inte sparkad iaf,pust pust:-))
Bajsade tydligen löst i morse enligt canal Plus!!
Bajsade tydligen löst i morse enligt canal Plus!!
Sv: Brynäs-Södertälje.
FYFAN va nervöst det börjar bli. Allt från 1 till 7 poäng skiljer oss från 11:e platsen efter matchen.
Sjödda magsjuk enligt ppv.
Sjödda magsjuk enligt ppv.
Sv: Brynäs-Södertälje.
70 Rodrigues: Äre nån som vet varför Sjödda inte spelar,ej med på laguppställningen på Swehockey...........
Sv: Brynäs-Södertälje.
Jaha! Vänder det inte idag så gör det väl aldrig det? Tror hårt på en hemmaseger idag. Bra vibrationer som Lotta Engberg(?) sjöng.
Sv: Brynäs-Södertälje.
Dream Team: Vadå, vem vill inte betala för dryga 2 tim och 15 min gap, skrik och ångest :-)
Sv: Brynäs-Södertälje.
90Steen_: Tror det blir en målsnål tillställnin i kväll : 2-1 till Brynäs. Det är på tiden att vi börjar ta några 3 poängare nu!
Sv: Brynäs-Södertälje.
Jompe: Äh, han var ju nästan ikapp Rudslätt, misstaget han gjorde var att han INTE slog ner honom!!!
Sv: Brynäs-Södertälje.
Westergren: Enligt hemsidan är Örat bänkad och Cassel går in på hans plats, att Sjödda inte skulle spela står det inget om.
Sv: Brynäs-Södertälje.
sylf: Han var slö när han inte hann ifatt Rudslätt. Sådan dålig arbetsmoral, sådana primadonnafasoner kan inte tolereras :-)
Sv: Brynäs-Södertälje.
Enligt Swehockey verkar det inte som om Sjödda spelar idag och Öhrstedt går in i första-linen. Är det någon som har någon info att komma med. Skada på Sjödin, ve och fasa?
Sv: Brynäs-Södertälje.
Är det någon som vet vilket beställningsnr matchen har på Com Hem ikväll, mitt Com Hem strular??
Sv: Brynäs-Södertälje.
Idag släpper det ! Var och kikade på SSK i Lördags, och dom spelade riktigt USELT. Så vi ska ha god chans mot dom ikväll. Dom får nog en riktig smäll på sig, BIF vinner med 5 - 1 ! Hoppas Lind får göra nått mål, liksom Malmen, Bäckis, Månsson och Gellerstedt ! :)
Sv: Brynäs-Södertälje.
rackham: Precis, in med pucken i kassen...
Sen måste vi Brynäsare vara mycket nöjda med den datamask som vi skickade till Siljansbygden för länge sen. Den har ställt till med en j-a massa oreda!
Sen måste vi Brynäsare vara mycket nöjda med den datamask som vi skickade till Siljansbygden för länge sen. Den har ställt till med en j-a massa oreda!
Sv: Brynäs-Södertälje.
JanT:
Ja, "Walle 1.1" är ett elakt virus.
I kombination med knätofs kan det bli en skaplig mutation :-)
"Otagligt"?
Du menar Kasta-puckarna-i-mål 1.1, eller?
Ja, "Walle 1.1" är ett elakt virus.
I kombination med knätofs kan det bli en skaplig mutation :-)
"Otagligt"?
Du menar Kasta-puckarna-i-mål 1.1, eller?
Sv: Brynäs-Södertälje.
Bissett19: Jag vet....Men jag gör nog en sylf i kväll och går ut med hundarna i 3:e.....
Sv: Brynäs-Södertälje.
GävleLasse: Ja, varför inte. Låter som en farlig variant.:-)))
Jag börjar bli riktigt nervös nu. Vet ej om nerverna pallar webradio i kväll. Alltid värre att sitta framför skärmen.....
Jag börjar bli riktigt nervös nu. Vet ej om nerverna pallar webradio i kväll. Alltid värre att sitta framför skärmen.....
Sv: Brynäs-Södertälje.
rackham: Må maskens & nubbens datautrustning infekteras av otagliga former av virus.
Sv: Brynäs-Södertälje.
rackham: Det lutar nog mer åt att det blinkar "paper out" på faxens display, å faxlöv kliar sig i skallen, "vafaaan, jag HAR ju tagit ut pappret" varför får jag inga svar...
Näe, jag Goooglar istället...
Näe, jag Goooglar istället...
Sv: Brynäs-Södertälje.
GävleLasse:
Må alla Mormors faxar vara glödheta så länge det kalla fönstret står öppet...
Må alla Mormors faxar vara glödheta så länge det kalla fönstret står öppet...
« Föregående · 634524 · Nästa »