1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 759541 inlägg · 7967 ämnen
2972778 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: A proposito de nada
RommeTigern: Håller helt med, en sista chans. Det han visat är ju självklart inte vad han egentligen går för och det är ju inte så att de andra två är så mycket bättre heller.

LP i fjärde med segpropparna Vesel och Scott känns bortkastat, borde spela högre upp i andrakedjan

Svensson_62: Kollade iofs aldrig Röflunda.

aplusb: På riktigt, varför inte?

nittontolv: Inte för nåt av lagen?

RommeTigern: Inte med i startuppställningen åtminstone.

KulltorpsOlli: Om jag vore kommunikationschef på ett företag skulle jag ha en plansch med Bagdad Bob på mitt kontor bara för att muntra upp besökarna. :-)

B t w. Vet du vad det är för skillnad på marknadsfolk och säljare?
Jo. Marknadsfolket vet att företaget ljuger om produkten. :-)

Svensson_62: Samma gäller JFK(Willow) och Bagdad Bob...

;-)
Uppladdat:

500x0-bob.jpg

500x0-bob_2FUOw4WdzK2KL0z.jpg

RommeTigern: Känns ju otänkbart att han står.
Jag hoppas GD bara överanalyserat att han är med i laguppställningen på CHLs hemsida... Alternativt att han är med för att han "måste" vara med sista matchen.

aplusb: helt rätt att ge Delia rätten till revansch han är bättre än han visat i SHL vi har ju inget att förlora ändå på denna pajasturnering.

Delia med på bussen till Göteborg enligt GD.
Varför i hela fridens namn då?
Det är en sjukt lång och tråkig bussresa, det känns inte troligt att han självmant tänkt "Åh, nice, 6 timmar enkel resa i buss, det verkar skoj!".
Ska man börja matcha in honom igen nu alltså...?
Cirkusen fortsätter...

Emser:

ett rosa svar ger vid handen, att värvningen av Norlinder gick troligtvis via Alcéns kollega...såg ett antal matcher på 1970-talet div 3, såg också Brynäs i elitserien, menar med alltihopa att hockeykulturen i Kramfors inte räcker som plantskola till SHL-lag.
Kan finnas talanger i div 3, men kanske en på tusen håller för högsta divisionen.
Och Norlinder är inte den "en".

spolaisen: o med det menar du att, så fort en tränare/coach pratar med en spelare så är det problem??

2972778 · »