Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: A proposito de nada
Peja: Det finns potential i Brynäs IF. Det vill säga ett stort glapp mellan nuläge och max vad föreningen borde kunna bidra till draften. Ett utmärkt läge för drivna personer att göra underverk.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: 24 svenskar draftade varav ingen från Brynäs. Leder svensk hockey som ambitionen är gör man sannerligen inte.
Att leda utvecklingen av svensk hockey är så klart inget som sker i en handvändning. Föreningen var ju nere och krälade i träsket för bara ett par säsonger sen. Eller det som modoiterna kallar den roligaste hockeyn
Men de senaste årens grymma ekonomiska resultat gör ju så klart att föreningen kan vara med och konkurrera på sikt. Sen har ju en klubb som HV över tid bevisat att pengar inte betyder ett skit. Det behövs ju kompetent personal också
Vi skulle ju behöva få in någon riktigt kompetent person som hanterade juniorerna, likt Tomas Thelin tidigare.
Att leda utvecklingen av svensk hockey är så klart inget som sker i en handvändning. Föreningen var ju nere och krälade i träsket för bara ett par säsonger sen. Eller det som modoiterna kallar den roligaste hockeyn
Men de senaste årens grymma ekonomiska resultat gör ju så klart att föreningen kan vara med och konkurrera på sikt. Sen har ju en klubb som HV över tid bevisat att pengar inte betyder ett skit. Det behövs ju kompetent personal också
Vi skulle ju behöva få in någon riktigt kompetent person som hanterade juniorerna, likt Tomas Thelin tidigare.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: En liten notis mitt i sommarvärmen och denna fantastiska silly säsong.
Har vissa inget bättre för sig än att verkligen bo här på HS timme ut och timme in..? Skapligt trötta liv.
Nu ska du nog inte kasta sten i glashus Du spammar ju forumet till och från med inlägg högt och lågt
Har vissa inget bättre för sig än att verkligen bo här på HS timme ut och timme in..? Skapligt trötta liv.
Nu ska du nog inte kasta sten i glashus Du spammar ju forumet till och från med inlägg högt och lågt
+ 3
Sv: A proposito de nada
LevelReset: 24 svenskar draftade varav ingen från Brynäs. Leder svensk hockey som ambitionen är gör man sannerligen inte.
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Låt du alla ha sina enskilda uppfattningar bara, utan att agera rektor utrustad med huggormstunga, så blir det nog bra...
Sv: A proposito de nada
En liten notis mitt i sommarvärmen och denna fantastiska silly säsong.
Har vissa inget bättre för sig än att verkligen bo här på HS timme ut och timme in..? Skapligt trötta liv.
Har vissa inget bättre för sig än att verkligen bo här på HS timme ut och timme in..? Skapligt trötta liv.
Sv: A proposito de nada
slöhög322: Lysells rättigheter blev precis flyttade till Colorado. Så han blir kvar där.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Nu har de nämnts fabian lysell både hos biferik på x och hos hockeynews.
Känns som långskott men vore ju coolt.
Känns som långskott men vore ju coolt.
Sv: A proposito de nada
En spelare i min division2 klubb(gick upp till ettan i år) blev alltså precis draftad på 61:a plats riktigt sjukt vad kul för han!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja det viktigaste är gnällandet i sig, inte vem det gnälls på. Finns inget härligare än att få gnälla på andra tillsammans med andra, och hitta alla negativa vinklar som går. Det är till och med härligare än att vara Brynäsare :)
+ 6
Sv: A proposito de nada
Silfver: ibland kan det vara bra att vara fattig alltså. Då måste man anstränga sig och hitta såna fynd som Barkemo, Freij, Genborg,Juel m.m. och teckna kontrakt tidigt, innan dom visar vad dom kan!
+ 4
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
8. Lär av SAIK hur man spelar final 10 år av 16. Och gör det bättre.
8. Lär av SAIK hur man spelar final 10 år av 16. Och gör det bättre.
+ 3
Jag vet att leda ett lag så därför kan jag uttala mig om det ...