1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779365 inlägg · 7967 ämnen

Laguppställning djurgårn brynäs


Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Malmö fick stryk , fint !

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Wohoo!!! SÅG NI! Ett höstlöv från blå som inte gick in. Nu vinner vi!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Jag är övertygad om att Bulan mördat någon eller liknande och Mannberg vet om det. Finns ingen annan förklaring.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Oj herregud tur att Johansson sköt i magen på felix där. Annars hade den gått in

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
{1570}: otroligt svajigt bakåt

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Ge oss ett pp nu

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Som bålgetingar på oss...

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Också är det snurr i våran zon igen ut med puckjäveln!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Steenm:Tragiskt att se hur DIF verkligen FÖRSÖKER filma till sig enkla utvisningar. Har funkat förr, hoppas zebrorna tycker att det får räcka nu...

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Haha sicken målvaktsmatch...

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
5-5 som om det vore tennis

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
JAAAAAAA
Tar det mer eller mindre än 30 s för att vi ska få spela BP nu då...

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Av återstående matcher så har vi nog bara chans vinna mot LIF, RBK och ÖHK. Vi kommer ju knappast vinna alla de tre matcherna - tar vi ens 6p till under återstoden av serien? Tveksamt när det ser ut så här.

EDIT: JA :;D

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Håll det här nu, en pinne känns som en skänk från ovan.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
LUCAS!!


...du ska fan ingenstans!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Chris11: LUCAS FÅR INTE LÄMNA

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Zappaholic: signa Carlsson för fan och låt han lira PP nästa säsong !!!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
{8212}: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Släpp inte in några fler nu, Sandström!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Chris11: ÄNTLIGEN!!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Steenm: sådär ja pojkjävel!! Carlsson!!! Förläng nu!!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
JAAAAAAAAAAAAAA TACK LUCAS!!!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Varenda jävla match så vinner vi anfallspelet men motståndarnas målvakter är mycket bättre medans våra släpper allt. Vi kommer inte vinna ett playin eller kvartsfinal.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
smallround: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Nu går INGET in istället...

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
SÅ jävla less

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
rafalski: Ena slipsen har iallafall vaknat.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Chris11: Det är just vad det är...Nonchalant! Helt ofokuserad

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Herregud vad nonchalant Ponthus. Den där var ju fan värre än rynos miss

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Men gud...dra till Luleå, PW.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Brynäsgubbe: Pontus åker runt och funderar på nya skotern.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
BÄNKA DIG SJÄLV

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Hurfan lyckas Ingalill missa öppet mål?

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Men fyfan, öppet mål räcker inte tydligen. God natt

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Forsberg 1978: Den hade min blinda kompis satt

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Vad fan gör han?!?!?!?!??!?!

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
!?!?!?!?!? VAD I HELVETE!?

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
DU MÅSTE SKOJA.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Med största sannolikhet spelar vi play-in i år. Och som utvecklingen sett ut under 2017 talar allt för en hemmamatch. Klarar Brynäs licensen nästa år?

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Ponthus Westerholm?

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Brynäsgubbe: Går det att missa där?


Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
MEN POW FÖR FAAAAAAN!


Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Skrev ett mail till Stefan:
"Framför till bulan: Sluta dalta med målvakterna. Låt den bästa målvakten stå. Slutspelet börjar snart och vi har inte en uttalad förstakeeper. För målvakternas skull och hela lagets, välj någon! (Rautio)."

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Vilka jävla småflickor Brynäs agerar som framför mål.
Minst i lager Clark får stå upp, BEJÄVLADRÖVLIGT

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
{8212}: Och varför får DIF crosschecka och slasha vilt omkring sig (sa jag ungefär som om jag inte visste svaret...)

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Gör man 4 mål framåt så ska man vinna hockeymatcher. Detta försvar och målvaktsspel är inte sådär superbra om man uttrycker sig milt

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
{7800}: Pucken helt lös....Avblåsning

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
{7800}: DIF har ju ändå varit snälla och bjudit oss på några kassar, men det räcker ändå inte med ett såll i målet. Tappar alldeles för mycket poäng så här. Vi vinner bara när utklassar andra laget känns det som.

Sv: Laguppställning djurgårn brynäs
Felix står VÄLDIGT OFTA felplacerad i målet vilket gör att väldigt mycket puckar som normalt sett bara hade "stoppats" går förbi.

« · 1799330 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)