Luleå-Brynäs 2020114
« Föregående · 2126938 Till forumet
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
xxxx BIF xxxx: Visst är det timeoutläge nu. De är ju inte med i matchen alls. Besviken att man går in med lättja så fort man har en match med mindre press...
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Missade mottagningar, slarv, långsamt spel, felplacerade... Luleå vinner alla puckar.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Har inte sett Brynäs på flera matcher men det ser ju ut som före jul. Mycket spel i Brynäs zon.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe:
Ser inte alls bra ut.. ..har inre bulan sågat någon av Bif:arna så vi iaf kan komma ut bättre efter pausen?
Ser inte alls bra ut.. ..har inre bulan sågat någon av Bif:arna så vi iaf kan komma ut bättre efter pausen?
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Brynäsgubbe: Sämsta matchinledningen på riktigt länge. Verkar inte påkopplade alls...
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Känns som vi kan åka på en riktig stjärnsmäll idag. Det är efter sådana matcher som ett lags karaktär visar sig på riktigt
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Laguppställningen för kvällens match.
Tror på 3-3 ikväll samt extrapinnen till Brynäs.
🖤💛♥️
Tror på 3-3 ikväll samt extrapinnen till Brynäs.
🖤💛♥️
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Brynäs gick bakåtlutade genom -28 grader när de käkade en mosbricka i Gäddvik på vägen upp.
+ 1
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: Haha! Litet som CSKA höll på när Brynäs skulle möta dem i Europacupen..🙂
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{7536}: -28, då får vi hoppas på värmande spel ikväll !
Jag måste säga att jag känner lukten av ett kryss väldigt tydligt.
Jag måste säga att jag känner lukten av ett kryss väldigt tydligt.
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}: Välkommen upp till Norrbotten, det är -28 grader idag och vi har slagit av värme och varmvattnet i Brynäs omklädningsrum.
Må något lag vinna!
Väl mött!
Må något lag vinna!
Väl mött!
+ 15
Sv: Luleå-Brynäs 2020114
{8399}:
Tar vi poäng i kväll så blir Jag överraskad men större under har skett..
Tar vi poäng i kväll så blir Jag överraskad men större under har skett..
+ 1
Luleå-Brynäs 2020114
6 raka hemmavinster för Luleå, bryts sviten mot oss?
edit: 2021 har det gått och blivit.
edit: 2021 har det gått och blivit.
« Föregående · 2126938
Vi blir inte bara utspelade, de åker rakt igenom oss också man mot man.
Erson matchhjälte?