1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779451 inlägg · 7967 ämnen

MOT KVALSERIEN.......


Sv: MOT KVALSERIEN.......
GävleLasse: Dackell gjorde EN hyfsad insats förra säsongen, premiärmatchen mot Modo. Kanske det är så att bristen på matchtempo är orsaken till skadorna ?

Sv: MOT KVALSERIEN.......
rafalski: Jag fick den känslan att när "dacke" hade pucken att dem körde bilden i Slow Motion,otroligt segt såg det ut!!

Sv: MOT KVALSERIEN.......
Så besviken. Jag hatar att se Brynäs förlora. Nu måste vi skärpa till oss. Jag undrar om jag någonsin sett ett sämre powerplay än det vi hade i fem minuter. Tog ju oss drygt tre minuter att ens ställa upp, suck...

Sv: MOT KVALSERIEN.......
rafalski: Nja Dacke saknar matchtempo efter skadan vilket Boorken sa innan matchen.

Sv: MOT KVALSERIEN.......
Dackell, vilken lirare ! speed, distinkta pass, oj oj oj, den killen kommer nog hamna i NHL nästa år. När Brynäs skickar lönechecken till honom måste de ha samma känsla i kroppen som jag när man hämtar ut bilen efter service, totalblåst. Nej en motivationsresa till Almtuna skulle inte skada.

Sv: MOT KVALSERIEN.......
brynasaren: "anske det, men vi kan vara 3-4 fyra också...."

Säger bara: EN UTOPI!!!!

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: kanske det, men vi kan vara 3-4 fyra också.....

Sv: MOT KVALSERIEN.......
Boström: Håller faktiskt med. Tålamodet slut. Har hela tiden hävdat att det var fel att skicka NA

Sv: MOT KVALSERIEN.......
Boström:
Man bänkar inte sportchefen och tränarens favoritspelare...

Sv: MOT KVALSERIEN.......
Haha.... Inte för att vara taskig, men MoDo gjorde nyss 2-1 med 9 sekunder kvar!

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: BÄNKA SKOOG

Sv: MOT KVALSERIEN.......
brynasaren: Nej men jag skrev om 10 omgångar. Efter 50 kan vi likväl vara 11-12......

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: 9-10 är alla fall inte kvalserien, men jag tror att vi rycker upp oss...Alldeles för tidigt att starta en sån här tråd redan nu

Sv: MOT KVALSERIEN.......
brynasaren: Hur länge till.....? Brynäs program framöver får en att darra. (Förutom Mora på lördag då) Om 10 omgångar ligger Brynäs 9-10..... Tro mig!

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: Tan vad töntigt. Vi ligger ju på slutsplesplats alla fall

Sv: MOT KVALSERIEN.......
90Steen_: Omoget....(?) Såg du matchen ikväll?

Sv: MOT KVALSERIEN.......
Matchen slut .. 3 - 2 .. skitmatch !

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: Peeimisst. Det är ju hela 20 sek kvar

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: Ändå grymmt omoget att skapa den tråden efter 7omg. vi ska ha hopp, inte bara det blir kval !

Sv: MOT KVALSERIEN.......
90Steen_: Vaddå löjligt! Vad har de presterat efter omg. 2?

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry: ähh löjligt !!

Sv: MOT KVALSERIEN.......
bradberry:

Det är väl vi Leksingar som borde ha den ;)

MOT KVALSERIEN.......
Startar en ny tråd som jag tycker bör bli aktuell efter kvällens uppträdande.....

« · 593372

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)