1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779381 inlägg · 7967 ämnen

Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16


Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Ola svanberg var ingen höjdare heller....

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
{5915}: Spela Ersson istället

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Återigen folks - fokusera och analysera mer på vårt lag än på domarna!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Såhär 34 matcher in i säsongen törs jag ge mig på ett omdöme. Jag har inte sett en spelare i brynäströjan som gör så många klockrena misstag som Porseland. Varje match, varje byte. Varför så mycket speltid?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
honken21: Det är målen som räknas.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Zappaholic: Ett tecken på att det var en grov domarmiss var att Sunken "brann av". Det är INTE ofta han gör det...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Och som vanligt lär det inte bli någon påföljd för de fridlysta domarna trots att de förstört ytterligare en match. När spelet dessutom är centrerat i vår zon så missar man det ÄNDÅ. Fyfan vad de är värdelösa.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
70 Rodrigues: Hur i hela helvete kan BÅDE Mollgan och Sören missa en solklar jävla slashing på Sunken där? Det är ju ta mig fan en bragd.

Vilken tragisk bedömning...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Vet inte riktigt vad man ska säga. Tycker vi ändå känns tyngre. Man ser att vi är det bättre laget i tabellen. Marginaler mot oss!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Skönt! Cmore-studion är eniga om att Örebros 2-1 mål borde varit utvisning för örebroarn istället. Finns ingen Corsi-statistik för domslut med och domslut mot? Vi måste vara tokjumbo där.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Såg ni att Olden lira ett byte i början av första perioden? Vart tog han vägen sen? Vad fals? Låt Vrana spela i PP istället för Brodecki!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Porseland är så jävla usel, hälften vore nog. Hur fan tänkte Bengtzén där😠

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
{7877}: Både Petter och Sanny anser att den är solklar, de får Arto att framstå som den jävla pajas han är, tack för det!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
I studion säger dom att slashingen var solklar...Tack grabbar. Men Arto. .varför tkr inte du så???

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
{5583}: Det kan ju inte undgå Bulan och ledningen hur det ser ut?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Så jävla oförtjänt ledning. Fyfan vad vidrigt.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Huge: Jag tror att det lag som gör flest mål vinner ikväll😃

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Drälls på blå av porseland..... hört den förut

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Osså står Porse där på blå och glor..FYFAN

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Men för i helvete skicka 8 och 20

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Sicket jävla skämt.
Örebroaren tappar skäret bakom kassen och ramlar. Lindblom helt oskyldig och dom får ett felaktigt PP.
Sen slashar dom klubban ur händerna på Sunken i hörnet, utan åtgärd och så står det 2-1 på tavlan.
Och nu får vi ett PP efter ännu en domarmiss.
Det lag som har mest flyt med domarna märkliga bedömningar kommer att vinna ikväll, som det känns.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Kan man få beställa en kvittering nu tro?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
{7800}: Helt galet detta. Han slashar så klubban går av och den trötta jävla gubbjäveln Blomsten påstår att det inte är nåt😡😡😡

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Sätt den nu och få tyst på äckliga Arto

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Brodecki har klister på klubban...

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
SKIT ZEBROR!!!!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Arto kan ju gå dit pepparn växer

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Okej, nu har vi sett att Sandström inte håller i SHL. Nästa.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Örebro HK - Brynäs IF 2-1

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Det var ju en helt SINNESSJUK slashing på Sunkens händer precis innan målet vid sargen! Fyfan så sjukt att domaren släpper det.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Forsberg 1978:
Hur kan det inte vara utvisning när de slår klubban ur händerna på Sundqvist? Så jävla dåligt.



Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
bifhjärta: Han är så jävla usel😠😠😠

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Äckliga domarjävel.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Onödigt Lindblom....ringer det denna gången? :(

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Nu är det jobbigt!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Åh herregud vad jag ogillar arto

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Där kom kompensationen!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
tjugo8: så jävla onödig utvisning

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Porse tappar ut pucken ur zon..helt ohotad...Vill killen bli av med jobbet?

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Forsberg 1978: Ser lite rostig ut

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Jag blir tyvärr skitnödig när Sandström står!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Scott! Sicken jävla kung!!!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Carlsson bättre än Porse...utan klubba.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
bifhjärta: defensiven är pk. Öret har skjutit 6 skott på 30 min.

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Clarence: dröjer säkert inte länge innan öret får kompensation 😟

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Örebro HK - Brynäs IF 1-1

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Clarence: Lugna ned dig med känsloyttringarna!!

Sv: Örebro Hockey - Brynäs IF 16/1-16
Zappaholic: Exakt, så det är min förtjänst om vi mot förmodan skulle vinna😃.

« · 1720250 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)