Inlägg: 1086804
Sv: A proposito de nada
rackham: Vad är det för jävla muppar som kallar sig supportrar egentligen? Vilka muppar.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander:
Jäkligt trist, men hotar man sina egna spelare samt hamnar i slagsmål med en annan spelare förra året plus andra märkliga händelser så får man räkna med kritik. Hade dock trott att sponsorerna skulle säga ifrån inte att några fjortisar till sk. supportrar får han att avgå.
Jäkligt trist, men hotar man sina egna spelare samt hamnar i slagsmål med en annan spelare förra året plus andra märkliga händelser så får man räkna med kritik. Hade dock trott att sponsorerna skulle säga ifrån inte att några fjortisar till sk. supportrar får han att avgå.