Inlägg: 1481333
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
andreasknox: sååå jävla gööttt det kanske är ett mirakel....fan man har en puls som inte är av denna värld....så jävla gööttt...kom igen nu och av gör detta så vi slipper en avgörande match hemma....
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Tror jag skrikigt bort min röst nu. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRYYYYYNÄÄÄS! Ta detta nu i sd