Inlägg: 1605970
Svarskommentarer
Sv: JVM
Rumpelstiltskin: I slutändan handlar det om att vinna. Hur man gör det spelar mindre roll, så länge man vinner.
I förlängningen var det ändå Finland som bjöd mest upp till spel. Men så länge dom hade ledningen, så spelade dom defensivt. Men dom hade inte kunnat spelat på ett annat sätt. Finland har inte alls samma kvalité och bredd i det offensiva spelet. Man gjorde det man var bäst på, det defensiva.
+ 1
S-vikaren: Man blir så jäkla provocerad av deras spel, finns fan inget värre än ett s.k "hockeylag" som ställer upp ett igelkott försvar.
Redigerad kommentar