Inlägg: 1606004
Svarskommentarer
Sv: JVM
mattias - 74: FF är en riktigt bra spelare, rivig, stark och snabb, tar vansinnigt mycket skott och har ett bra sådant, ganska lik Alex ovetchkin faktiskt, dock är han lite för mycket en enmans cirkus än för att vara riktigt riktigt bra och jag kan tycka att tex wallmark och Lindholm idagsläget är strået vissare som helhet.
Sen att man blir utvald som MVP och annat skit är helt betydelselöst eftersom experterna ALLTID plockar ut målskyttar eller målvakter tråkigt nog, du blir alltid högre rankad om du petar in 2 mål i PP än att tex spela defensiv back och stoppa 4 minuter boxplay 3 mot 5.
Men visst är FF en ruggit bra spelare och med en helt outstanding attityd
Sen att man blir utvald som MVP och annat skit är helt betydelselöst eftersom experterna ALLTID plockar ut målskyttar eller målvakter tråkigt nog, du blir alltid högre rankad om du petar in 2 mål i PP än att tex spela defensiv back och stoppa 4 minuter boxplay 3 mot 5.
Men visst är FF en ruggit bra spelare och med en helt outstanding attityd
+ 2
Carl Lejonkräk:
Jag kan hålla med i kritiken om Filip i finalen då han inte var bra, men i turneringen i sin helhet är han en av de bästa, kanske den bästa " detta säger jag utan lagtillhörighet " Han vann ändå den interna poängligan och hamnade i All Star laget. Filip har vad som krävs för att bli riktigt bra, hoppas Nashville såg hans spel i JVM nu och kan ge honom chansen i NHL igen , för det är han värd.
Redigerad kommentar