Inlägg: 1653966
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 17/1-15
Lindström: De gör väl sitt bästa och en målsättning måste ju alla få ha utan att bli hånade. Det blir löjligt när folk utan kompetens sitter och klagar.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 17/1-15
Carl Lejonkräk: Ok så om GIF säger att dom ska vinna champions league så har man en rimlig målsättnig?
Sen vilka har kompetens att klaga menar du?
