Inlägg: 1688154
Sv: A proposito de nada
Huge: känns så jäkla fel och konstigt att ett av våra nyförvärv direkt ska vara en av kulturbärarna i laget...
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Är Rödin ett nyförvärv?
Det tror jag inte många håller med om.
I övrigt tycker jag det är mer fel och konstigt när skribenter inleder en mening med liten bokstav.
Det tror jag inte många håller med om.
I övrigt tycker jag det är mer fel och konstigt när skribenter inleder en mening med liten bokstav.