Inlägg: 1688165
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Två dagars frånvaro från HS och man tittar in i förhoppning om att det skulle diskuteras något vettigt. Istället kan man konstatera att samma löjliga ämne behandlas fortfarande. Du verkar dock ha fått en ny lekkamrat i sandlådan. Trevligt för dig, tråkigt för oss övriga.
Två dagars frånvaro från HS och man tittar in i förhoppning om att det skulle diskuteras något vettigt. Istället kan man konstatera att samma löjliga ämne behandlas fortfarande. Du verkar dock ha fått en ny lekkamrat i sandlådan. Trevligt för dig, tråkigt för oss övriga.
+ 15
Jaså, du tar ingen notis om vad en hobbyryckare anser om språkbruket utan tittar istället på hur kunnigt branschfolk skriver.
Då kan jag upplysa dig om att alltför många av initierade och kunniga bloggare/journalister också har taskigt språkbruk.
Om vi nu ändå diskuterar språkbehandling, menar jag.....