Inlägg: 1797708
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Såg det.
ASS på TAIF-Eriksson också.
Lite nyfiken på både Berglind och Rotbakken... även om defence behöver Fokin snarare än Rafalski... :-)
Såg det.
ASS på TAIF-Eriksson också.
Lite nyfiken på både Berglind och Rotbakken... även om defence behöver Fokin snarare än Rafalski... :-)
Sv: A proposito de nada
Kul att läsa dif-forumet. Många verkar förbannade på att deras tränare inte gav honom en större chans.
+ 5
Berglind 1+0 (matchavgörande mål)
Sandin 1+0 (ruggigt snyggt mål)
Lauritzen 0+1