Inlägg: 1797930
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Zackrisson tror jag vi kan glömma direkt, sa ju i intervju idag i aftonbladet att han vill spela slutspel i Schweiz iår
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Charles: Jo och hans lag är inte ens säkert att gå till slutspel. Han sitter ofta på läktaren och när han väl är med i truppen får han spela väldigt lite. Tror inte han trivs så bra. Något man säger.