Inlägg: 1898403
Sv: A proposito de nada
Chris11: Tror han är relativt billig också med tanke på vilken kapacitet han besitter. Malmö är i ekonomisk kris och vill bli av med alla dyra kontrakt. Brynäs skulle i sådana fall ta över en del av hans nuvarande lön, vilket kan bli ett kap om han studsar upp till nivån han höll innan 17/18.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Hit ska han kunna bli billig när det nämns tre svenska och två utländska klubbar som är intresserade. ..? För mig helt obegripligt...
Sv: A proposito de nada
Skrubben: känns som att bengtzen håller på att revanschera sig rejält efter förra säsongen :) gäller bara att tränarna får ihop det
+ 3