Inlägg: 1898423
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Danielsson ersätter Clark.... vad är det du inte har förstått?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Man kan göra en god soppa även om löken är slut min vän och det utan att köpa en ny lök.
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: väldigt många verkar glömma Danielsson när man tänker på Clark.
Jag ser Danielsson som clarks ersättare. Den som kommer in sist i laget nu blir snarare istället för Ikonen.
Tänker mig Rohdin istället för Paille.
Jag ser Danielsson som clarks ersättare. Den som kommer in sist i laget nu blir snarare istället för Ikonen.
Tänker mig Rohdin istället för Paille.
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Varför ska han ersätta Clarks produktion? Vi har redan värvat Danielsson.
+ 1
Hoppas, som alla andra, på Palushaj. Men ska en till fw in måste den spelaren kunna ersätta Clarks produktion.