Inlägg: 2018563
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8846}: Ja, historien går tyvärr igen och verkar vara svår att ändra på.
Återigen första fem min med massor av chanser som borde ha gett 3-0 på alla jättelägen. Minst två lägen där man passade en gång för mkt.
Sen kvitterar dom förstås på en skymd Jocke.
Surt. Igen...
Återigen första fem min med massor av chanser som borde ha gett 3-0 på alla jättelägen. Minst två lägen där man passade en gång för mkt.
Sen kvitterar dom förstås på en skymd Jocke.
Surt. Igen...
Sv: A proposito de nada
Helt obegripligt hur det kan stå 1-1 i den här matchen. Vi är helt överlägsna på alla fronter. Tycker vi knappt gjort ett enda fel under första perioden förutom målet då kanske.
Tycker det var längesedan vi gjorde en så pass bra period.
Bara den yttersta effektiviteten som saknas.
Jag är mycket nöjd med första om man tittar till spelet!
Tycker det var längesedan vi gjorde en så pass bra period.
Bara den yttersta effektiviteten som saknas.
Jag är mycket nöjd med första om man tittar till spelet!
+ 2
Sv: A proposito de nada
{8846}: spelar ingen roll hur många jävla ramträffar man har de är mål som räknas å de är vi helt jävla oförmögna att göra fler än 1-2 per match å de räcker fan inte som synts denna säsong
+ 1
Lider fan med grabbarna, även om Malmö inte borde ha gjort mål där, känns för jävligt sett till matchbilden.