Inlägg: 2025376
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Blixt1980: Skriver jag skit om mitt lag bara för att jag tror det blir tufft att vinna???
Jag kan säga dig att jag lever och andas för den här klubben och lägger upp mitt liv efter Brynäs matcher och att se min förening misskötas så här år efter år skär i MITT hjärta men du kanske tycker allt är frid och fröjd med läget i föreningen år efter år?
Jag kan säga dig att jag lever och andas för den här klubben och lägger upp mitt liv efter Brynäs matcher och att se min förening misskötas så här år efter år skär i MITT hjärta men du kanske tycker allt är frid och fröjd med läget i föreningen år efter år?
+ 1
19 ggr är taget ur luften tror siffran kan gångras med MINST 2.