Inlägg: 2059836
Sv: A proposito de nada
Gusten: Skönt med Molins förlängning, samt enligt Abris så ska Ölund redan ha kritat på ett kontrakt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag läste artikeln om Molins förlängning.
Men artikelförfattaren hade ett avsnitt som jag inte fattade något av.
Möjligen att jag är korkad.
"Det har spekulerats i att Emil Molin vill ha en centerroll i Brynäs kommande säsong. En konkurrenskraftig position. Särskilt med tanke på att det ännu är osäkert om Tomi Sallinen blir kvar eller stannar."
En konkurrenskraftig position???????
Men artikelförfattaren hade ett avsnitt som jag inte fattade något av.
Möjligen att jag är korkad.
"Det har spekulerats i att Emil Molin vill ha en centerroll i Brynäs kommande säsong. En konkurrenskraftig position. Särskilt med tanke på att det ännu är osäkert om Tomi Sallinen blir kvar eller stannar."
En konkurrenskraftig position???????