Inlägg: 2098941
Sv: A proposito de nada
Törs man fråga om Björklöven/ Timrå skulle kunna matcha Malmö, Linköping och (host) Brynäs just nu?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Nisse på Mon or:
I och med att de lagen har förstärkt med NHL-lån, som skulle gå in i många
av SHL-lagens toppkedjor, så tror jag de skulle matcha ytterligare ett par
lag i SHL.
I och med att de lagen har förstärkt med NHL-lån, som skulle gå in i många
av SHL-lagens toppkedjor, så tror jag de skulle matcha ytterligare ett par
lag i SHL.
+ 3