Inlägg: 2123183
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ja det sk skitjobbet är det alldeles för få som utför..
Sen att Brynäs har implementerat passningar överallt utom på bladet gör att man blir gråhårig.
Eller att 3-4 man ska ”hjälpa” till bakom förlängd mållinje och bli överspelade.
Sen att Brynäs har implementerat passningar överallt utom på bladet gör att man blir gråhårig.
Eller att 3-4 man ska ”hjälpa” till bakom förlängd mållinje och bli överspelade.
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Det har blivit mycket följa John och stirra puck i försvarsspelet och så är det inte tänkt att vara.
Om man vill vinna en hockeymatch måste man först ta kampen om pucken till 100%.
Ingen playbook I världen kan kompensera annars.