Inlägg: 2123201
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Lhc hade Costmar med redan igår...
Jag ogillar skarpt att det ska gå så segt för Brynäs. Oavsett om det gäller nyförvärv, spelare som varit med i landslaget eller skadade så väntar man alltid några matcher längre än andra SHL-lag med att ta ut dem i matchtruppen.
Lhc hade Costmar med redan igår...
Jag ogillar skarpt att det ska gå så segt för Brynäs. Oavsett om det gäller nyförvärv, spelare som varit med i landslaget eller skadade så väntar man alltid några matcher längre än andra SHL-lag med att ta ut dem i matchtruppen.
+ 2