Inlägg: 2224183
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Ni får ursäkta mitt beteende igår kväll. Men jag hade druckit lite för mycket och var i obalans.
Har tagit bort mitt inlägg.
Ni får ursäkta mitt beteende igår kväll. Men jag hade druckit lite för mycket och var i obalans.
Har tagit bort mitt inlägg.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: vi kan nog konstatera att PA inte var rätt man för att få rätsida på Brynäs, så jag tycker vi släpper det nu i sin linda angående jämförelsen med en annan diktator!