Inlägg: 2361897
Sv: A proposito de nada
Jonasson: han har ju kontrakt inför nästa säsong och fick spela en match med Penguins förra säsongen.. ska väl mycket till om han ska hamna i Europa dennna säsong.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Luddf: Tråkigt! Såg det nu, hade varit en spelare som jag gärna sett i Brynäs men som du säger så ska det det till mycket om han hamnar i Europa nu när han sitter på kontrakt
+ 2