Inlägg: 2396152
Sv: A proposito de nada
Peja: Du låter bitter…?? Gamla ledningen och ”Brynäskanbättre-ledningen” är bägge skit?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Nja, jag har accepterat för längesen att Brynäs inte sköts professionellt. Det här handlar mer om att jag vill försvara Henning Sohlberg som inte förtjänade att få sparken. Han gjorde ett bra jobb, inte minst med VV, och var väldigt uppskattad som person.
+ 2